هیچ گذرنامه‌ای در مرز مهران صادر نمی‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه قوانین کشور عراق سختگیرانه است گفت: هیچ گذرنانه ای در مرز مهران صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت: به هیچ عنوان گذرنامه‌ای در مرز صادر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از زائران می‌خواهیم گذرنامه های خود را از شهرهای مبدا تهیه کنند افزود: قوانین در کشور عراق سختگیرانه است بنابراین زائران بدون گذرنامه به مرز نیایید.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: زائری که بدون گذرنامه به مرز مراجعه کند تنها باعث کندی تردد برای دیگر زائران می‌شود.

بیشترین تردد از مرز مهران صورت گرفته است

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین گفت: امسال بر اساس شواهد منظم ترین، و راحت ترین راهپیمایی اربعین سالار شهیدان را داریم که یکی از دلایلش هماهنگی تنگاتنگ و هم افزایی بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و مقامات کشور دوست و برادر عراق بود که در تمام فرآیند رفت و آمد زائر در تمام گلوگاه‌های مختلف با آنها به توافق رسیدیم و این هم افزایی یکی از جلوه های آن گشایش دروازه ها و گیت‌های بیشتری بود که ایجاد شد.

وی افزود: همه طرح‌های مرتبط با برگشت آماده و هر لحظه نیز گشایش ها انجام می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین گفت: بیشترین تردد از مرز مهران صورت گرفته مردم یه این مسیر عادت کردند.

کد خبر 1778004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha