خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 

اربعین و مرثیه غم انگیزی دیگر در پیش است و خادمی امام حسین(ع) این روزها روزی همه کسانی است که خود را وقف اهل بیت کردند و خادمی حسین(ع) بهترین اتفاق زندگی شان شد.

خبرگزاری شبستان _استان مازندران _مریم نظری/ به اربعین که نزدیک‌می شویم همه جا رنگ و بوی دیگر دارد و همه جا کربلا می شود و همه دل ها غمین حسین است.
محرم و صفر انگار غم بزرگی بر دل ها نشسته است و اربعین انگار حزن انگیزترین رویدادی است که بعد از واقعه کربلا، تکرار کربلاست و دل هایی که تاب این شهادت را حتی سالها بعد از شهادت آن‌ ‌حضرت ندارند و پیاده روی اربعین راهی برای کاهش آلام شان است.
پیاده روی اربعین اجتماع عظیم معنویت از سراسر جهان برای رسیدن به آرامش است و دلدادگی ها و ارادت هایی که به روش های مختلف نشان داده می شود.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 

همه سپاه پوش داغ حسین(ع) و عزیزانت هستند، برخی بر سر و سینه می زنند، یکی علم و پرچم متبرک اسم حسین(ع) را می چرخاند، یکی چای و خرما می دهد و عده‌ای موکب برپا می کنند تا خدمات بیشتر و بهتری به زائران ارائه دهند و خادمان حسینی شوند و افتخار کنند به این خدمت.
سال هاست که شهادت حسین(ع) را پشت سر گذاشته ایم، اما عشق و ارادت به حسین(ع) پشت سر گذاشتنی نیست و گذر زمان از احساس مان به اهل بیت‌نمی کاهد.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 
 اربعین و مرثیه غم انگیزی دیگر در پیش است و خادمی امام حسین(ع) این روزها روزی همه کسانی است که خود را وقف اهل بیت کردند و خادمی حسین(ع) بهترین اتفاق زندگی شان شد. این روزها مسیر پیاده روی اربعین عرصه دلدادگی به حسینی است که عالم را دیوانه خود کرده است و خادمین‌گمنامی که با تلاشی شبانه و طاقت فرسا تلاش برای حسین را عبادت می دانند.
موکب شهدای شهرستان بهشهر یکی از مواکب فعال مازندران در پیاده روی اربعین است که عاشقی در این‌موکب طور دیگری معنا می شود.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 


جنس عاشقی خادمین موکب شهدای شهرستان بهشهر طور دیگری است و از اسکان و اطعام گرفته تا پخت نان در گرمای بالای ۴۰ درجه و حفر چاه خدمتی است که خادمان را خسته نمی کند.
در کنار همه فعالیت های فرهنگی، عمرانی، علم کردن موکب و... حفر چاه آب جهت کمبود آب موکب شهدا، اوج دلدادگی برای حسین(ع) است.
سیدعلی حسینی- مسوول موکب شهدای شهرستان بهشهر در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: شهر کربلا با کمبود آب مواجه است و کمبود آب دامنگیر مواکب است.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 


وی افزود: موکب شهدای شهرستان بهشهر با ابتکار  و تلاش خالصانه گروه تاسیسات در سال قبل با حفر چاه و امسال هم با حفر دوم چاه کمبود آب خود را مرتفع کرد.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 

مسوول موکب شهدای شهرستان بهشهر با اشاره به پخت نان گرم در این موکب یادآورشد: بچه های موکب در گرمای بالای ۴۰ درجه مشغول پخت نان هستند و همه  عرق ریختن ها فقط و فقط برای اینکه لحظه ای از سختی و عطش زائران اباعبدالله الحسین(ع) در هوای بسیار گرم کم شود.

خادمی حسین(ع) بهترین تجربه زندگی 


حسینی گفت: کمیته بهداشت و درمان موکب در موکب شهدای بهشهر فعال است و کادری مجرب و پابه کار و بااخلاق در درمانگاه امام رضا(ع) و داروخانه در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

کد خبر 1778008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha