برگزاری پیاده روی اربعین جاماندگان در بهشهر باعنوان حرم تا حرم

حجت‌الاسلام بابایی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در بهشهر از حرم شهدای گمنام تا حرم گلزار شهدای بهشهر خبر داد و گفت: همزمان با اربعین‌حسینی پیاده روی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد بابایی_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در سال های اخیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرهای مختلف همزمان با اربعین حسینی برگزار می شود و امسال در بهشهر هم پیاده روی اربعین از حرم «شهدای گمنام» و جوار مرقد آیت الله سیدصابر جباری امام جمعه فقید بهشهر تا حرم‌گلزار شهدا در بهشت فاطمه(س)  این شهر برگزار می شود.
وی افزود: مردم با حضور در پیاده روی اربعین عشق و ارادت خود به مکتب اباعبدالله الحسین و یاران باوفای ایشان را نشان می‌دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر یادآور شد: اربعین فرصت مناسبی برای همه افرادی است که فرصت حضور در کربلا معلی را در اربعین امسال را پیدا نکرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: افراد با حضور در پیاده روی جاماندگان اربعین می‌توانند در جمع باشکوه عاشقان حسینی حضور یابند و  جلوه‌های باشکوه ارادت خود به اهل‌بیت (ع)  را  ثبت کنند.
وی افزود: ستاد بزرگداشت اربعین حسینی(ع) شهرستان بهشهر برگزار شد و براساس برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین در بهشهر از حرم شهدای گمنام مصلای بزرگ آیت الله جباری(ره) به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه سارو برگزار می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر عنوان کرد: این‌مراسم همراه با قرائت زیارت اربعین حسینی(ع) و مراسم سوگواری و عزاداری و یادبود حضرت حجت الاسلام سیدعربعلی جباری (ره) امام جمعه عاشورایی شهرستان بهشهر برگزار می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: این‌مراسم‌معنوی یکشنبه ۴ شهریور ساعت ۸و۳۰دقیقه برگزار می شود و  موکب های پذیرایی از ابتدا تا انتهای مسیر پیاده روی و حین برگزاری مراسم در گلزار شهدا برپا می باشد.


کد خبر 1778009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha