رویکرد مساجد باید حمایت همه جانبه از ملت مظلوم غزه و جبهه مقاومت باشد

حجت الاسلام کیایی تاکید کرد: امسال با توجه به وضعیت دلخراش غزه و اوج مظلومیت مردم آن، باید رویکرد مسجد بیشتر به سمت مقاومت حرکت کند و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم غزه و جبهه مقاومت را داشته باشد.

حجت الاسلام محسن کیایی به مناسبت روز جهانی مسجد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: بنا بر روایات «المساجد بیت المتقین»، مسجد خانه پرهیزگاران است و انقلاب جمهوری اسلامی ایران  و نهضت و قیام امام راحل عظیم الشان و دیگر بزرگان ما نهضت از مسجد آغاز شده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد گلستان افزود: پیامبر(ص) بعد از هجرت از مکه به مدینه، اولین موضوعی که برایشان حائز اهمیت بود ساخت پایگاه فرهنگی و معنوی «مسجد» بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگانی که جانفشانی کردند و از آرمان های انقلاب و ولایت دفاع کردند پرورش یافته های مسجد بودند.

حجت الاسلام تاکید کرد: امسال با توجه به وضعیت دلخراش غزه و اوج مظلومیت مردم آن، باید رویکرد مسجد بیشتر به سمت مقاومت حرکت کند و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم غزه و جبهه مقاومت را داشته باشد.

وی ادامه داد: باید در این ایام در مساجد برای ظفر، نجات، رهایی و برون رفت مردم بی پناه و مظلوم غزه دعا کرد و در این ایام اربعین حسینی همانطور که امام راحل و شهدا فرمودند از خداوند متعال بخواهیم؛ از مسیر کربلا همین جمعیت و همین همایش جهانی به سمت بیت المقدس حرکت کنند و نماز را به امامت رهبر عزیزتر از جانمان اقامه کنیم.

کد خبر 1778092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha