مساجد نقش بی‌بدیلی در تثبیت و تداوم انقلاب دارند

سردار رفیعی کیا گفت: مساجد نقش بی بدیلی در شکل گیری، تثبیت و تداوم انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دفاع مقدس داشته و دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا، در آیین معارفه روسای پلیس راه و راهور فرماندهی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید و امام شهدا، گفت: امروز روز جهانی مسجد  است و ما نقش بی بدیل مسجد را در تثبت انقلاب، تداوم انقلاب و دفاع مقدس هیچ گاه فراموش نکردیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: امروز نیز آنچه که ضروری است این است که نقش و جایگاه و پایگاه مسجد احیا شود جرا که نقش بی بدیل مسجد در جهاد تبیین و مقابله با تهاجم فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: مساجد باید آن جایگاه بسیار مهم و حساس که داشته اند را بازیافته و با جهاد تبیین در این جنگ فرهنگی که دشمنان به راه انداخته اند  بیش از پیش تلاش کنند.

این مقام مسئول همچنین به روز پزشک اشاره کرد و گفت: ایثار و از خودگذشتگی پزشکان در همه زمام ها به ویژه دوران کرونر بر کسی پوشیده نیست چرا که این عزیزان همواره در عرصه حضور داشتند و مجاهدانه به خدمت رسانی به مردم پرداختند و بسیاری از آنها جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کردند.

این مقام مسئول  همچنین ضمن گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه سید الشهدای خدمت شهید رئیسی، ادامه داد: امید است بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان بوده و در راستای خدمت رسانی به جامعه تلاش کنیم.

سردار رفیعی کیا با اشاره به ایام اربعین، بیان کرد: امروز شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی اربعین هستیم و برای اینکه راه کربلا باز باشد شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.

وی به تلاش های گسترده شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی اشاره کرد و گفت: این عزیزان در همه زمان ها و مناسبت ها به صورت شبانه روزی در همه عرصه ها حضور فعال داشته و در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش می کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در سازمان انتظامی هیچ شانیتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و همه همکاران همواره در این راستا تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه تعداد کشته‌شدگان حوادث رانندگی در استان مرکزی طی سال جاری با ۱۴ درصد کاهش همراه بوده است، افزود: در راستای رفع نقاط حادثه خیز، ایجاد پاسگاه‌های پلیس‌راه و هوشمندسازی اقدامات گسترده‌ای در استان صورت گرفته اما کافی نیست.

گفتنی است در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، از زحمات سرهنگ محمد پورشمس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تقدیر و روح‌الله عاشوریی به عنوان رئیس جدید این پلیس معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تقدیر شد و سرهنگ محمد پورشمس به عنوان رئیس جدید این پلیس معرفی شد.

کد خبر 1778140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha