آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان

اولین دوره تخصصی آشنایی با مبانی و ابعاد منظومه‌ فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژه‌ فعالان و نخبگان فرهنگی لبنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آموزشگاه انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و آکادمی فنون و مهارت‌های لبنان، اولین دوره تخصصی آشنایی با مبانی و ابعاد منظومه‌ فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ویژه‌ فعالان فرهنگی لبنان را در بیروت برگزار کرد.

در این دوره که به مدت یک ‌هفته و به صورت حضوری برگزار شد، ۶۰ تن از جوانان فعال و نخبه‌ فرهنگی از مناطق مختلف لبنان شرکت کردند و برجسته‌ترین اساتید آشنا با نظام اندیشه‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی در سلسله نشست‌هایی به تبیین زوایای مختلف منظومه‌ی فکری معظم‌له پرداختند.

حجج اسلام سید احمد صولی، سید حسین قشاقش، شیخ صادق النابلسی، شیخ محمد النمر، شیخ محمد باقر کجک و شیخ حسن الهادی در این نشست‌های علمی و تخصصی، ابعاد عقیدتی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، سیاسی و اقتصادی اندیشه‌های رهبری را بررسی کرده و کلیدهای اصلی ورود به ساحت تفکر انقلابی معاصر را در اختیار شرکت‌کنندگان در این دوره قرار دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان نیز با حضور در این دوره به ارائه‌ دو بحث کارگاهی تحت عنوان «امام خامنه‌ای و رهبری پروژه‌ تمدن نوین اسلامی» و «نظام طبقه‌بندی منظومه‌ فکری رهبر انقلاب» پرداخت و بر ضرورت آشنایی عمیق‌تر با اندیشه‌های تمدن‌ساز و جامعه‌پرداز اسلام ناب محمدی(ص) تأکید کرد.

آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان

آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان

آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان

کد خبر 1778161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha