موکب پیامبر اعظم سنندج شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کند

فعله گری گفت: موکب پیامبر اعظم شهر سنندج شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت می کند.

احمد فعله‌گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اظهار کرد: این شرکت برای زواری که از سمت شمال‌غرب به سمت مرزهای غربی و بعد به طرف عتبات عالیات در حرکت هستند موکب خدمت در خروجی سنندج برپا کرده است.

وی افزود: در موکب پیامبر اعظم پایگاه بسیج شرکت گاز علاوه بر پذیرایی زواری که به سمت مرز مهران و مرز خسروی حرکت می‌کنند در این موکب سه وعده صبحانه، نهار و شام، امکاناتی مثل نمازخانه، استراحتگاه شبانه روزی، استحمام و اکیپ پزشکی با تمام امکانات برای خدمت به زوار عزیز مستقر است.

وی بیان کرد: در بخش خدمات درمانی کامل و سرپایی با تمام امکانات به زوار و با حضور پزشک و پرستار در بخش درمان خدمت ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اذعان کرد: این موکب در میدان جهاد و از جمعه ۲۶ مرداد ماه شروع به فعالیت کرده و روزانه بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر را اسکان می‌دهد.

فعله‌گری بیان کرد: اکیپ پزشکی هم با همکاری بهداری و بهداشت غرب کشور در موکب مستقر هستند که خوشبختانه تاکنون کسی احتیاج به استفاده از خدمات آن نداشته است.

وی گفت: انشالله خداوند توفیق دهد بتوانیم تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائرین از عتبات که احتمالا تا ۸ شهریور ادامه داشته باشد، در خدمت این زائرین بزرگوار باشیم.

موکب پیامبر اعظم سنندج شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کند

موکب پیامبر اعظم سنندج شبانه روز به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کند

کد خبر 1778168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha