مسابقه نقاشی" نماز و مسجد "  در شهرستان خرم دره برگزار شد 

به مناسبت روز جهانی مساجد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه  نقاشی " نماز و مسجد " را  برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت روز جهانی مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،   مسابقه  نقاشی " نماز و مسجد " را  برگزار کرد.  


این برنامه با حضور کودکان و نوجوانان و  با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد و کودکان تعابیر و تصورات کودکانه خود را از مسجد، نماز و مهدویت به تصویر کشیدند.  


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره در حاشیه این مراسم هدف از برپایی این برنامه را ترویج فرهنگ نماز و ارج نهادن به نقش مساجد و پاسداری از آن‌ها به‌عنوان مکانی مقدس و همچنین ترویج فرهنگ مهدویت وانتظار عنوان کرد.

باقرزاده گفت : روز جهانی مسجد بهانه خوبی برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان با اماکن مذهبی است و مأنوس نمودن کودکان با مساجد در ایام کودکی می‌تواند ارتباط آنها با مساجد در ایام نوجوانی و جوانی را به دنبال داشته باشد و کودکانی که با مساجد و اماکن مذهبی انس و الفت داشته باشند  به‌راحتی مورد انحراف واقع نخواهد شد.  


در پایان مراسم کودکان شرکت کننده در این برنامه تجلیل شدند.

کد خبر 1778212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha