حزب الله فیلم هدف قرار گرفتن پایگاه‌های صهیونیستی «تسوبار»و «الراهب» را منتشر کرد+ فیلم

رسانه نظامی حزب‌الله هدف قرار دادن پایگاه «تسنوبار»، پایگاه «الراهب» و شهرک صهیونیستی «شتولا» را با ده‌ها موشک در ویدئویی نشان می‌دهند که حاکی از دقت اصابت و میزان خسارات وارده به شهرک ها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، رسانه‌ نظامی حزب‌الله ویدئویی از عملیات پایگاه مقاومت اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه«الرحب»، شهرک «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی و پایگاه «تسنوبار» در جولان اشغالی سوریه منتشر کرد.

این فیلم هدف گرفتن پایگاه نتسوبار با ده ها موشک را نشان می دهد که خسارت شدیدی به شهرک کتسرین وارد کردند.

همچنین این فیلم هدف قرار گرفتن پایگاه «الراهب» و شهرک «شتولا» با موشک های البرکان را نشان داد که دقیقاً همانطور که در فیلم رسانه نظامی نشان داده شده به اهداف خود اصابت کرده است.

 مقاومت همچنین اعلام کرد: مواضع توپخانه رژیم صهیونیستی در «الزعوره» را با راکت هدف قرار داده و به طور مستقیم اصابت کرد است.

 درهمین حال، نیروی هوایی مقاومت اسلامی در لبنان به ویژه عملیات اخیر آن که پایگاه لجستیکی «تسنوبار» را هدف قرار داد و پس از آن، به شهرک «کتسرین» در جولان اشغالی سوریه خسارت وارد آمد، ناتوانی پدافند هوایی اسرائیل  و سکوهای گنبد آهنین برای مقابله با سلاح های مرگبار حزب الله را نشان داد.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد: سه پهپاد تهاجمی موفق شدند بر تلاش‌های اشغالگران برای سرنگونی آنها غلبه کنند.

یدیعوت آحارونت آنچه در حریم هوایی جولان اشغالی اتفاق افتاد را «نبرد هوایی بر فراز کتسرین»  توصیف کرد.

این روزنامه صهیونیستی گزارش داد: حزب الله از هشتم اکتبر تاکنون بیش از ۱۲۰۰ عملیات پهپادی انجام داده است.

کد خبر 1778258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha