آموزش مهدویت به روش پرده‌خوانی در کانون ظهور

خان بابایی از دوره آموزشی مهدویت ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری ظهور به روش پرده خوانی خبر داد.

محمد خان بابایی، مسئول کانون فرهنگی هنری ظهور، مسجد امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی ویژه اعضای کانون، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کلاس های آموزشی این کانون در دو گروه خواهران و برادران و رده های سنی مختلف برگزار می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری ظهور با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی مهدویت از جمله این کلاس ها است، افزود: این کلاس به روش پرده خوانی در روزهای دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۰ برگزار می شود.

وی کلاس مینا کاری را از دیگر کلاس های این کانون دانست و بیان کرد: برگزاری کلاس قرآن، خیاطی، خوشویسی، سبد بافی و ارتباط با معبود از دیگر کلاس های این کانون در ایام تابستان است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ و معارف دینی در بین بچه ها، اضافه کرد: دوره آموزشی قدمی به سوی بهشت ویژه نوجوانان از برنامه های فرهنگی تربیتی کانون فرهنگی هنری ظهور است.

مسئول کانون فرهنگی هنری ظهور مسجد امام حسین (ع) همچنین اضافه کرد: برگزاری کلاس های نقاشی و طراحی نیز از کلاس های ترتیب داده شده برای تابستان و ایام اوقات فراغت اعضای کانون است.

وی همچنین به کلاس های آموزشی ویژه نونهالان و نوجوانان پسر مسجد امام حسین علیه السلام اشاره کرد و گفت: کلاس آموزش قرآن دوشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت ۱۱ صبح با حضور استاد حجت الاسلام شفائی، کلاس دفاع شخصی یک شنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۰ صبح استاد آقاباقری و کلاس خوشنویسی نیز سه شنبه ها ساعت ۱۸تا ۱۹ با حضور استاد هاشمی برگزار می شود.

کد خبر 1778300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha