خدمت به مردم بی منت و مخلصانه ارائه شود

انتقاد امام جمعه موقت ساری از اخذ زیرمیزی در مطب ها
خدمت به مردم بی منت و مخلصانه ارائه شود

حجت الاسلام نصوری خطاب به کارمندان و کارگزاران دولت با تاکید براینکه خدمت به مردم باید بی منت و مخلصانه ارائه شود، گفت: مسئولین در دولت برای رفع مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان میدانی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری- امام جمعه موقت ساری در خطبه های نمازجمعه مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به جایگاه تقوا و پرهیزگاری در زیست مومنانه، اظهار کرد: خوم و شما نمازگزاران را به تقوا توصیه و سفارش می کنم.

وی به روز پزشک اشاره کرد و افزود: به فرموده بزرگان و علمای دین در تاریخ آمده ابوعلی سینا دانشمند و محب به اهل بیت(علیهم السلام) بوده است باید این بعد سیره بوعلی سینا به جامعه درمانی معرفی شود.

حجت الاسلام نصوری همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جامعه پزشکی و درمانی در دفاع مقدس و دوران همه گیری کرونا (مدافعین سلامت)، گفت: به برکت انقلاب اسلامی علم پزشکی در ایران اسلامی رشد چشمگیری داشته که باید قدردان این موهب الهی باشییم.

وی خطاب به جامعه فرهیخته پزشکان خواستار حذف برخی از هزینه های جانبی نظیر زیرمیزی های نامتعارف که برخی از پزشکان دریافت می کنند شد و افزود: مسئولین امر مراقبت نمایند تا جامعه پزشکی از این اعمال ناپسند مصون بمانند.

حجت الاسلام نصوری ضمن گرامیداشت هفته دولت و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، گفت: مسئولین در دولت برای رفع مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان میدانی تلاش کنند.

وی با اشاره به مولفه های دولتمردان، تصریح کرد: حرکت در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت، حفظ عزت، استقلال و هویت و پرهیز از غرب گرایی، اهتمام به مردم سالاری دینی، پرکاری و تلاش مومنانه، تصحیح اخلاق و رفتار، اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه از جمله این مولفه هاست.

خطیب جمعه موقت ساری به سالروز فرار رضا خان پهلوی از ایران اشاره کرد و خواستار خوانش کتاب هشت جلدی «تاریخ بیست ساله ایران» نوشته حسین مکی شد.

وی به دستاوردهای ایران اسلامی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باید ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام برای ایستادگی در مقابل رژیم بعث عراق برای نسل نو تبیین شود.

حجت الاسلام نصوری به روز کارمند اشاره کرد و گفت: کارمندان باید در تراز جامعه امام زمان(عج) باشند، رعایت  شئونات اسلامی، التزام عملی به دستورات دین اسلام و تکریم ارباب رجوع را مورد توجه داشته باشند، مسئولیت پذیر و وقت شناس بوده و اخلاص در عمل را از یاد نبرند و خدمت بی منت ارائه دهند.

وی با اشاره به سالروز ولادت پهلوان تختی و روز کشتی افزود: ورزشکاران باید منش پهلوانی داشته باشند چرا که نسل نو از این قشر الگوگیری می کنند.

حجت الاسلام نصوری ضمن قدردانی از کشتی گیران المپیکی مازندران خطاب به مسئولین خواستار عمل به وعده هایی که به قهرمانان دادند، شد.

وی از اربعین به عنوان بزرگترین مانور جامعه منتظر یاد کرد و گفت: این اجتماع میلیونی امت اسلامی را رسانه های غربی سانسور می کند چرا که مردم دراین اجتماع تلاش دارند از مسیر امام شهید به امام حی (امام زمان(عج)) برسند.

کد خبر 1778367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha