مالزی میزبان چهارمین کنفرانس جهانی گردشگری اسلامی

چهارمین کنفرانس جهانی گردشگری اسلامی با حضور بیش از ۴۰ کارشناس داخلی و بین المللی در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از برناما، چهارمین کنفرانس جهانی گردشگری اسلامی (WITC)  با حضور بیش از ۴۰ کارشناس داخلی و بین المللی از ۲۲ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ مطابق با ۱۲ تا ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ در هتل تفریحگاه بندر سان وی در منطقه پتالینگ جایا در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود.

این کنفرانس با عنوان «برقراری روابط» کمک به شرکت کنندگان در شناخت آخرین تحولات در بازارهای گردشگری اسلامی را دنبال می‌کند.

این کنفرانس شامل چهار موضوع اصلی از جمله شناخت گردشگران مسلمان و سفر و جوامع دوست برای مسلمانان، رشد و فرصت‌ها، جامعیت طراحی شده برای مجهز کردن شرکت کنندگان با دانش لازم برای رشد کسب و کار و رسیدگی به چالش‌های مختلف صنعت است.

یکی از سخنرانان اصلی این کنفرانس «عمر داکوستا شهید» کارشناس محتوا مربوط به مسلمانان و بازاریابی تاثیرگذار است که مجله بین المللی فوربس در بین ۳۰ نفر برتر زیر ۳۰ سال و در بین بیش از ۱۰۰ مسلمان تأثیرگذار بریتانیایی شناخته شده است.

انتظار می رود که «مارتا فرناندیز مارتین» مدیر شورای گردشگری اسپانیا در جلسه ای با عنوان «تقویت میراث اسلامی به عنوان محرک گردشگری» سخنرانی کند و راهبردی اسپانیا برای جذب گردشگری را بررسی کند.

کد خبر 1778472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha