هشت روز پیاده‌روی از شهر خوشه‌های طلایی تا گنبد طلایی

اعضای کاروان زیارتی پیاده عاشقان امام رضا (ع) شهر سلامی خواف برای زیارت بارگاه رضوی پای پیاده از گلزار شهدای گمنام این شهر عازم مشهد شدند.

خبرگزاری شبستان مشهد | با فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت هشتمین امام شیعیان، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) سیل زائرین پیاده از اقصی نقاط کشور به سمت بارگاه منور ملکوتی غریب خراسان راهی می شوند تا رسم عاشقی را با رنج سفر به حضرت عشق نشان دهند.

این روزها و در مسیر ها و جاده های منتهی به مشهد موجی از دلدادگی به راه افتاده و صدها هزار زائر پیاده در این گرمای جان فرسا، عزم زیارت مولایشان را کرده اند و پای در این مسیر نهاده اند.  

هشت روز پیاده‌روی از شهر خوشه‌های طلایی برای دیدن گنبد طلایی

یکی از این کاروان ها، کاروان زیارتی پیاده عاشقان امام رضا(ع) از شهر خوشه های طلایی، شهر سلامی است که امروز برای دیدن گنبد طلایی آقا به سمت مشهدالرضا حرکت کرده اند؛ هشت روز پیاده روی برای رسیدن به قبله هشتم(ع).

در این کاروان پیاده که از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و امسال برای یازدهمین سال پیاپی برای زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) و شرکت در مراسم عزای امام رئوف(ع) با پای پیاده راهی مشهدالرضا شده اند بیش از ۱۰۰ نفر از محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حضور دارند .

هشت روز پیاده‌روی از شهر خوشه‌های طلایی برای دیدن گنبد طلاییکاروانی که اکثریت آن را جوانان و نوجوانانی تشکیل می دهند که به شوق زیارت بارگاه رضا(ع) رنج سفر را به جان خریده اند و از بازی و تفریح تابستانه گذشته اند تا نشان دهند نسل امروز هم نسلی است امام رضایی که از طی طریق در مسیر اهل بیت(ع)، حتی از فرسنگ ها پیاده روی ابائی ندارد...

کد خبر 1778512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha