از پخش برنامه‌های «نسیم بهشت» و «مسیر عاشقی» تا پخش ۵۰۰ دقیقه فیلم شهروند خبرنگار

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های شناسنامه‌دار و معروف ما در تلویزیون برنامه «نسیم بهشت» و «مسیر عاشقی» است که هر شب روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با اوج گرفتن راهپیمایی پیاده‌روی اربعین، قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای دنا در شهرستان گچساران آغاز به کار کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین افتتاح این قرارگاه ضمن سرکشی به همه موکب‌های مسیر یاسوج، باشت، گچساران و خوزستان با مسئولان موکب‌ها گفتگو و از نحوه خدمات رسانی آنها بازدید کرد.

یکی از موکب داران گفت: حدود ۲۰ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر باشت، گچساران به بهبهان در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

وی افزود: زائرین خارجی نیز این روزها میهمان موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که از کشور افغانستان و پاکستان حضور دارند و بسته‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز به آنها تحویل داده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از قرارگاه رسانه‌ای استان، گفت: برنامه‌های شناسنامه‌دار و معروف ما در تلویزیون برنامه «نسیم بهشت» و «مسیر عاشقی» است که هر شب روی آنتن می‌رود.

«سید شهریار گنجی» افزود: برنامه‌های «موج اربعین»، «اربعین عاشقی» و «پرسمان» برنامه‌های شناسنامه‌دار ما در شبکه استانی صدا است.

وی بسته اربعین و ارتباط زنده با موکب ها را از برنامه‌های معاونت خبر دانست و ادامه داد: تاکنون ۳۳۰ ارتباط زنده با موکب‌های فعال در سطح استان به ویژه موکب‌های مسیر گچساران، باشت به خوزستان و همچنین تا مرز شلمچه و موکب‌هایی که در کشور عراق و فعالان فرهنگی و خادمان اربعین حسینی در کشور عراق و مسیرهای منتهی به کربلای معلی و نجف اشرف ارتباط زنده داشتیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد یاداور شد: ۱۱ زائر خبرنگار یا ۱۱ تیم فعال رسانه‌ای به کشور عراق اعزام شده که روزانه این ارتباط زنده را پوشش می‌دهند.

گنجی استفاده از ظرفیت شهروند خبرنگار را از دیگر برنامه‌های شبکه دنا برشمرد و گفت: تاکنون از تولیدات این افراد حدود ۵۰۰ دقیقه برنامه روی آنتن رفته است.

وی از زائران و فعالان فضای مجازی خواست تصاویر خود را از پیاده‌روی اربعین برای پخش از شبکه دنا، ارسال کنند.

کد خبر 1778547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha