ناوگان خودرویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه یافت

با توجه به کمبود برخی وسایل در استان ۲۰ دستگاه خودرو KMC جهت کلیه شهرستان های استان و یک دستگاه آمبولانس، با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با دستور قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کزمانشاه و  با پیگیری های معاونین بهداشتی و توسعه دانشگاه، ۲۰ دستگاه خودرو KMC جهت کلیه شهرستان های استان و یک دستگاه آمبولانس، با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شد.

براساس این گزارش،  با توجه به اینکه در شهرستان و مناطق کم برخوردار و راه های صعب العبور باید خدمت رسانی بهداشتی صورت بگیرد با رایزنی ها و تلاش های تیم مدیریتی دانشگاه تعداد ۲۰ دستگاه. جهت شبکه های بهداشت و درمان و همچنین شهرستان کرمانشاه خریداری  و منابعش از سوی وزارت بهداشت تامین اعتبار شده است.

ناوگان خودرویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه یافت

همچنین یک دستگاه آمبولانس با تجهیز کامل جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی به ناوگان خودرویی دانشگاه اضافه شدند که ارزش روز خودروها جمعا ۴۲ میلیارد تومان هست.

گفتنی است، تلاش ها و پیگیری های مستمر رئیس و همچنین  معاون بهداشتی دانشگاه در واگذاری این خودروها بسیار موثر بوده است همچنین  در شهرستان ها علاوه بر ارائه خدمات نیاز به پایش های مستمر و نظارت های دقیق بر خانه های بهداشت هست که به وجود این خودروها امورات به نحو بهتری صورت خواهد گرفت.

ناوگان خودرویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه یافت

کد خبر 1778553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha