مردمداری شاخصه اصلی دولت‌مردان در مشهد است

فرماندار شهرستان مشهد مقدس به همراه معاونین در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس و جمعی از معاونین وی که امروز شنبه (۳ شهریور)، در دومین روز از هفته دولت به میزبانی دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: اینکه ادارات شهری ما در این دوره از ادارات کل مستقل شده و در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، یک موفقیت ارزشمندی بوده که برای عزیزان ما به وجود آمده و مرهون یک واقعیت است. بر این اساس؛ فرمانداری مشهد مقدس هم‌اکنون در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس با قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان ابراز کرد: وجود «فرماندار» را در عرصه مسئولیت آقای داوری احساس کردیم. خوشبختانه فرماندار از همان آغاز مدیریت خود، امورات مشهد را به دست گرفت و به مدیریت مشهد در مقابل استان استقلال بخشید.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی استان و مباحث کلی آقای استاندار را موفق می‌دانیم خطاب به فرماندار مشهد مقدس تاکید کرد: شما و معاونین بار را از روی دوش استاندار برداشته‌اید و این باعث موفقیت، عمران و آبادانی استان شده است.

مردمداری شاخصه اصلی دولت‌ سیزدهم در مشهد است

پاسخگویی به مردم، شاخصه دولت‌مردان در مشهد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در ابتدای این دیدار اظهار کرد: شورای اداری شهرستان مشهد متشکل از ۱۲۳ نفر است و همواره مشکلات شهرستان را این جمع به شکل روزانه مدیریت می‌کنند.

داوری افزود: تا قبل از سال ۱۴۰۰ عموما مدیران شهرستان وابستگی به ادارات کل داشتند و مستقل عمل نمی‌کردند و هم‌افزایی هم بین دستگاه‌ها کم بود لذا این باعث شده بود که در حوزه‌های بسیار مهم و موثر علی‌رغم اینکه یک شهرستان برخوردار هستیم، دچار نواقصی شویم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مشهد مقدس دارای جمعیتی بالغ بر ۴ میلیون نفر است، ادامه داد: امروز مدیریت در مشهد مقدس توسط روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود و از همه مهم‌تر مدیران ما در کنار هم اقدامات را با هم‌افزایی پیش می‌برند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس ابراز کرد: امروز مطالبات مردم بسیار بهتر از گذشته مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به طور مثال هر هفته میز خدمت در مساجد دایر است و دستگاه‌های اجرایی به مطالبات شهروندان به شکل چهره‌به‌چهره پاسخ می‌دهند.

داوری با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساماندهی کشف‌رود صورت گرفته است، تاکید کرد: به حول قوه الهی در سال ۱۴۰۴ کشف‌رود از فاضلاب خشکانده خواهد شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه خدمت‌رسانی به قشر مستضعف، ما تمام مجموعه خیریه‌ها را با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به یک مجموعه واحد تبدیل کرده‌ایم و هر هفته نمایندگان این دستگاه‌ها در برنامه «دوشنبه‌های ملاقات مردمی» اقدام به گره‌گشایی از مطالبات همشهریان می‌کنند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی در مشهد ایجاد شده است، افزود: همچنین مراکز بهداشت متعددی در مشهد ایجاد کرده‌ایم. از طرفی ۲ بیمارستان در شرق و غرب مشهد در حال احداث است.

داوری بیان کرد: هم‌اکنون طرح هادی ۱۳۰ روستای شهرستان مشهد بازبینی شده‌ و یک نهضت آسفالت معابر روستایی نیز شکل گرفته که منجر به آسفالت اکثر معابر شده است.

کد خبر 1778567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha