واگذاری یک باب منزل مسکونی ارثیه پدری به مسجدی در آران و بیدگل

مسئول فرهنگی و رسانه مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل از واگذاری یک باب منزل مسکونی ارثیه پدری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط زوج خیّر آران و بیدگلی به این مسجد خبر داد.

محمد منصوری فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: زوج نیکوکار آران و بیدگلی با نیت خالص و خیرخواهانه، اقدام به واگذاری یک باب منزل مسکونی ارثیه پدری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال به امور عام المنفعه کردند.

مسئول فرهنگی و رسانه مسجد ملا شکرالله آران و بیدگل افزود: سرکار خانم دادگر و حاج احمد عظیمی این منزل مسکونی را که در محله سر کوچه دراز، در ضلع جنوبی مسجد ملاشکرالله قرار دارد، به هیئت امنای این مسجد واگذار کردند تا در خدمت مردم و برای اهداف خیریه مورد استفاده قرار گیرد.

منصوری فر ادامه داد: این اقدام بزرگ و انسانی، نمایانگر تعهد عمیق این خانواده نیکوکار به ارتقای رفاه اجتماعی و بهبود شرایط زندگی در جامعه است. با این حرکت نیکوکارانه، ایشان تصمیم گرفتند تا از دارایی‌های خود به نفع امور خیریه و خدمات اجتماعی بهره‌برداری کنند و تأثیری مثبت و ماندگار بر زندگی مردم محله خود بگذارند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: هیئت امنای مسجد ملا شکرالله، در واکنش به این اقدام ارزشمند، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این منزل مسکونی را به یک کلینیک درمانی و اتاق پزشک محلی تبدیل کنند.

منصوری فر تصریح کرد: این کلینیک که به نام حضرت زهرا(س) مزین خواهد شد، پس از بازسازی، به عنوان یک نقطه مهم خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی برای اهالی محله در نظر گرفته می شود و با فراهم کردن امکانات بهداشتی و درمانی، نقش مؤثری در ارتقای سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم ایفا خواهد کرد.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه و اجتماعی علاوه بر بهبود وضعیت بهداشت و درمان محلعه، به ترویج فرهنگ نیکوکاری و تعاون اجتماعی در میان افراد و نهادهای مختلف نیز کمک خواهد کرد و الگویی برای دیگران در جهت انجام کارهای خیر و حمایت از جامعه مطرح خواهد بود.

کد خبر 1778613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha