تقدیر از خدمات کانون‌های مساجد در ایام اربعین حسینی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام از تلاش ها و خدمات رسانی مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در کنگره عظیم اربعین حسینی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در متن این بیانیه آمده است؛ 

حماسه عظیم اربعین حسینی نمایش باشکوه و بی نظیری از عشق و دلدادگی عاشقان و شیفتگان ابا عبد الله الحسین (ع) است که وحدت و همدلی شیعیان و ملت های مسلمان را به تصویر می کشد. 

هر ساله به برکت سرور و سالار شهیدان  شاهد حضور باشکوه میلیونها  نفر در این گردهمایی بزرگ هستیم که به بستری برای  پیوند مومنین تبدیل شده است. 

این حرکت  عظیم که توجه همه مردم دنیا را به خود جلب و دشمنان را وادار کرده برای کمرنگ کردن این حرکت از هیچ تلاشی فروگذار نکنند؛ اگرچه که این عشق و شور حسینی با هیچ توطئه ای کمرنگ نخواهد شد و مردم همچنان پای پرچم حضرت اباعبدالله علیه السلام ایستاده اند تا انسان های آزاده را با هرتفکر و عقیده ای  در یک مسیر هماهنگ همراه نموده و زمینه ظهور حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف را فراهم نمایند. 

در پایان مراتب قدردانی خود را از تلاش های شبانه روزی اهالی مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، که میزبان زائران و عاشقان ابا عبد الله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی بودند اعلام می داریم.

کد خبر 1778906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha