تقویت روحیه انقلابی، مردمی و تلاش مجاهدانه بین کارگزاران نظام مود تاکید است

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی، مردمی و تلاش مجاهدانه بین کارگزاران نظام گفت: ضمیمه کردن پیوست عدالت در همه برنامه ها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در مسجد جامع شهرستان الیگودرز که به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و راه شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی در مسجد جامع الیگودرز برگزار شد، ضمن‌ تسلیت دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی در عرصه خدمت به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی، مردمی و تلاش مجاهدانه بین کارگزاران نظام تاکید کرد و افزود: مسئولیت‌پذیری و انجام وظایف قانونی مورد تاکید است.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع، صداقت با مردم و شفافیت در امور عنوان کرد: ضمیمه کردن پیوست عدالت در همه برنامه ها در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام سرلک بیان‌کرد: توجه و برنامه ریزی برای مسائل فرهنگی، اولویت قرار دادن مسائل معیشتی و اقتصادی، عدم غفلت از دشمن و نقشه های آن در سیاست خارجی از دیگر اقدامات لازم در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

وی تاکیدکرد: معنویت و ارتباط با خدا، انس با قرآن و نماز اول وقت و توسل به اهل بیت(ع)   در همه امور سرلوحه کار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 1779116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha