شرکت ۲۶۶۰۰ طلبه استان فارس در دوره‌های مهارتی تبلیغ/ کسب رتبه اول در کشور

حجت الاسلام اسدی گفت: استان فارس با شرکت ۲۶ هزار و ۶۷۴ طلبه و روحانی در دوره های کاربردی و مهارتی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: فعالیت مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس از سال ۱۴۰۲ آغاز و در سراسر استان فارس گسترش یافته است.

مسئول مرکز آموزش کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس افزود: از ابتدای آغاز به کار این مرکز تا پایان سال گذشته، تعداد ۲۶ هزار و ۶۷۴ طلبه محصل و مبلغ برادر و خواهر استان فارس در دوره های مرکز آموزش کاربردی و مهارتی این استان آموزش دیده اند.

وی با اشاره به استقبال خوب طلاب و مبلغان استان فارس از آموزش های این مرکز، عنوان کرد: استان فارس در رتبه استان های کشور از جهت شرکت کننده در دوره های مرکز آموزش کاربردی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه امسال نیز تعداد بسیاری از طلاب محصل و مبلغان خواهر و برادر دوره های آموزشی این مرکز شرکت دارند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور طلاب در این دوره ها به آمار سال گذشته اضافه می کند که این نشان از عزم مبلغان استان فارس برای فراگیری مهارت های کاربردی است.

کد خبر 1779151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha