رئیس جمهور به قول خود در برپایی عدالت وفا کند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رئیس جمهور همراه با هیات دولت به قول انتخاباتی خود در برپایی عدالت، رفع دغدغه های اقتصادی و رشد جامعه وفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان به اتفاقات و مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهارداشت: رئیس جمهور منتخب همراه با اعضای هیات دولت و دیگر مسئولان به قول های دوران انتخابات برای بهبود معیشت و عدالت در جامعه عمل کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی اقتصادی، تورم و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم بنا به توصیه رهبر انقلاب باید رفع شود، افزود: توان و ظرفیت داخلی و همراه با بکارگیری نیروهای جوان و متعهد در تحقق این امر نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: تکیه بر توان و ظرفیت داخلی بدون وابستگی به کشورهای خارجی و بهره گیری از ظرفیت های درونی به خصوص دانش و مهارت جوانان برای رشد تولید و رفع مشکلات اقتصادی لازم است.

حجت الاسلام میردامادی به حضور رئیس جمهور و هیات دولت در جمع مردم اشاره کرد و اذعان داشت: در این ارتباطات عمومی بسیاری از مشکلات شناسایی و نقاط ضعف و قوت مسئولان هم بررسی می شود.

وی به جایگاه کشورمان در عرصه بین الملل اشاره کرد و یادآورشد: کسب قدرت و جایگاه در عرصه بین المللی ناشی از هم توانی و تلاش داخلی بوده است.

اقتدار نظامی کشور در برابر دشمنان

خطیب جمعه اصفهان در بخشی از خطبه ها به قدرت نظامی کشورمان اشاره کرد و گفت: بر اساس این توان و ظرفیت، دشمن فکر حمله و یا جنگ با ما را ندارد و با اقتدار در کل جهان مطرح می شویم.

وی ادامه داد: اسرائیل از حمله و حرکت نظامی کشورمان علیه آنان بسیار نگران است و باید بداند کوچکترین اشتباه آنان باعث از بین رفتن تمام قدرت و جایگاهشان خواهد شد.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه پدافند هوایی توانسته آرامش و امنیت مرزهای کشور را فراهم کند، تصریح کرد: پیشرفت این یگان نظامی بر اساس وجود نیروهای داخلی و ساخت تجهیزات توسط نخبگان است.

وی به مناسبت های مذهبی دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و گفت: در این ایام از معارف اسلامی بهره برده و این مناسبت ها تکریم شود.

امام جمعه موقت اصفهان اجرای سبک زندگی اسلامی در جامعه را مهم خواند و افزود: اجرای توصیه های پیامبر(ص) و اهل البیت(ع) در این خصوص مهم است.

کد خبر 1779249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha