صهیونیست‌ها ورودی شهر «الخلیل» و مسجد ابراهیمی را بستند

نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح امروز ورودی های شهر الخلیل را بستند و چند فلسطینی را دستگیر کردند و همچنین درهای مسجد ابراهیمی را نیز بستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، منابع امنیتی فلسطینی گزارش دادند: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز شنبه (۱۰ شهریور ماه) شهروندانی از شهر الخلیل در کرانه باختری را دستگیر کردند.

خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از منابع خود اعلام کردند: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به چندین محله در شهر الخلیل یورش بردند و دو مرد جوان را پس از تفتیش خانه هایشان دستگیر کردند.

بر اساس گزارش این منابع، نیروهای اشغالگر ورودی‌های شهر الخلیل و شهرک‌های اطراف آن از جمله ورودی شمالی الخلیل، رأس‌الجوره، ورودی فرش الهوا از غرب و جنوب را با دروازه‌های آهنی و مکعب‌های سیمانی بستند.

همچنین، ورودی الحرایق، علاوه بر ورودی الظهریه، السموع و الدوره به سمت جنوب، و ورودی های اردوگاه های الفوار و العروب و راه های فرعی را بستند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از ترور تعدادی فلسطینی در سه حادثه امنیتی در جوش عتصیون و شهرک کرمی تزور در شمال الخلیل در کرانه باختری خبر داد.

شیخ معتز ابوسنینه، مدیر مسجد ابراهیمی نیز اعلام کرد که صهیونیست‌ها، درهای مسجد ابراهیمی را نیز بسته و اجازه ورود مسلمانان را به این مسجد نمی‌دهند.

کد خبر 1779349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha