خدمت رسانی ۸۵ جوان هلال‌احمر خراسان جنوبی به زائران امام‌رضا(ع)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۸۵ نفر از اعضای جوانان این جمعیت در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز شنبه (۱۰ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: ۸۵ نفر از اعضای فعال جوانان هلال احمر استان به تفکیک خواهران و برادران برای حضور در رویداد فرهنگی مذهبی جمعیت هلال احمر با عنوان «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی ادامه داد: همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر، اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر همراه با جوانان سراسر کشور برای ارائه خدمات بشردوستانه به زائران علی بن موسی الرضا(ع) در قالب فعالیت های امدادی و بشردوستانه به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: رویداد فرهنگی مذهبی قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف تبیین فرهنگ، سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)، آشنایی با رفتار، منش و رسالت آن حضرت، تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و ایجاد انگیزه درتبلیغ شعائر و آموزه‌های دینی و بشردوستانه با تکیه بر فرهنگ رضوی برگزار می شود.

کاوسی اظهار داشت: امید است شاهد تلاش جمعی و همت خالصانه همه عزیزان در این طرح باشیم و بتوانیم با همکاری یکدیگر موجبات تحقق و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بشردوستی در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر را فراهم آوریم.

وی افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان می‌باشد و این کاروان از ۱۰ تا ۱۵ شهریور در مشهد مقدس ارائه خدمت می کنند.

کد خبر 1779364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha