اسکان زائران رضوی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: طی دهه پایانی ماه صفر به همت این کانون بحث اسکان و پذیرایی از زائران رضوی به مدت ۱٠ شب انجام می‌شود.

یوسف بخشایی-رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: همزمان با ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده ایم.  

وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای این دهه بحث عزاداری و سینه زنی به مناسبت اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا علیهم السلام به همت کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس اجرایی شده است.  

بخشایی ادامه داد: راه اندازی کاروان پیاده از روستای دهنو به سمت بارگاه مقدس امامزاده حسین بن موسی کاظم (ع) در روز شهادت امام رضا (ع) را در دستور کار داریم.  

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس عنوان داشت: تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مشهد مقدس به منظور شرکت در مراسمات پایانی صفر اعزام می شوند.  

وی به بحث اسکان زائران رضوی اشاره کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو بحث اسکان مسافرین و زائرانی که قصد مراجعه به مشهد مقدس را دارند در دستور کار خود قرار داده است.  

بخشایی در ادامه گفت: در این راستا به مدت ۱٠ شب بحث اسکان و پذیرایی از زائران رضوی به تعداد ۲٠ نفر به همت این کانون اجرا می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در پایان بیان کرد: مقرر شده است که تعداد ۳۰۰ پرس غذا طبخ و تحویل موکبی شود که در محل پلیس راه طبس به سمت یزد برپا شده است و از آن طریق بین زائران رضوی توزیع شود.

کد خبر 1779436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha