پویش نقاشی بچه‌های مسجد در حمایت از کودکان غزه

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام از راه اندازی پویش نقاشی به همت این کانون در حمایت از کودکان غزه خبر داد.

محمد طالب نیا مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام از کانون های فعال درعرصه ایثار و شهادت در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به فعالیت های این کانون در راستای شعار مسجد محور مقاومت گفت: یکی از فعالیت های ما راه اندازی پویش نقاشی اعضای کانون فاطمه الزهرا(س) در حمایت از کودکان غزه بود.

وی ادامه داد: این پویش با استقبال کودکان و نوجوانان مسجدی مواجه شد و تصویر آثار بچه ها در کانال مسجد که بیش از ۲۵۰۰ عضو دارد منتشر شد.

طالب نیا تصریح کرد: برای تمام کسانی که در این پویش شرکت کردند امتیاز ویژه در بانک امتیاز آنها در کانون ثبت و ذخیره شد که شامل هدایای نقدی و سفر مشهد مقدس می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام همچنین به دیگر برنامه ها اشاره کرد و گفت: سخنرانی پیرامون غزه و برگزاری مراسم بزرگداشت، برگزاری یادواره شهدادر شب شهادت حضرت علی اکبر(ع)، همچنین ایجاد فضایی در مسجد با نمادی از فلسطین از دیگر برنامه های کانون و مسجد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام ویژه دهه آخر صفر، اشاره کرد و گفت: امسال به همت کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام و با مشارکت فعال اعضای نوجوان، برنامه های متنوعی برای دهه آخر صفر در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام ادامه داد: در این راستا هر شب پس از سخنرانی مذهبی، مداحی اهل بیت(ع) توسط نوجوانان عضو کانون انجام می شود که با استقبال بالای شرکت کنندگان در مراسم و اهالی محل روبرو شده است.

پویش نقاشی بچه‌های مسجد در حمایت از کودکان غزه

وی افزود: این برنامه ها از ۵ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۴ شهریور ماه در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها برگزار می شود.

طالب نیا گفت: ویژه برنامه های رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از جمله برنامه های دهه آخر صفر است که توسط کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام برگزار می شود.

وی به مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه های دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان در برنامه های دهه آخر صفر حضور فعالی دارند. از خرید وسایل مورد نیاز تا خادمی مراسم مذهبی و توزیع پذیرایی به نوجوانان عضو کانون سپرده شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا علیها السلام ادامه داد: هدف ما این است که اینجا نوجوانان آیین هیات‌داری را در کنار همسن و سالان خود یاد بگیرند تا در آینده بتوانند مجالس را اداره کنند.

وی افزود: در قسمت خانم‌ها نیز دختران نوجوان در مراسم‌ حضور فعال دارند که معمولا مراسم این شب ها را مدیریت و حتی مراسم‌های مختلفی ویژه بانوان اجرا می‌کنند.

کد خبر 1779452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha