پویش «مشق سخاوت» در زنجان برگزار می‌شود

خدابنده لو از آغاز پویش «مشق سخاوت» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در زنجان خبر داد.

روح الله خدابنده لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی جهت یاری به دانش آموزان نیازمند، پویش «مشق سخاوت» در زنجان اجرا می شود.

وی ادامه داد: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر روی تأمین نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اهمیت تحصیل کودکان و پیشگیری از افزایش کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک جمع آوری شده را بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می‌کند و ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش به عنوان آینده سازان کشور از الویت‌های اصلی این سازمان است.

خدابنده لو اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی هستند که دانش آموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردار شده و براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

خدابنده لو با اشاره به اینکه همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه شده و در بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی قرار داده می شود،   تصریح کرد: بهزیستی آماده دریافت کمکهای مردمی در خصوص یاری به دانش آموزان نیازمند است و در عین حال نیز سایر کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را بدست مددجویان تحت پوشش می رساند.

وی به طرح حامی و حمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: اکنون نزدیک به ۷۰۰ کودک تحت حمایت حامیان بهزیستی قرار دارند و خیرین استان زنجان با مشارکت در طرح حامی می‌توانند کودکان بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده و میزان مبلغ واریزی را بدون محدودیت انتخاب کنند.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 1779487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha