جزئیات مراسم سوگواری آخر ماه صفر در دفاتر مراجع‌ عظام تقلید

مراسم عزاداری رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام‌ حسن‌ مجتبی و امام‌رضا(ع) با حضور محبین اهل‌بیت(ع) در دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری و مراجع‌ تقلید قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم عزاداری رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام‌ حسن‌ مجتبی و امام‌ رضا(ع) با حضور محبین اهل‌بیت(ع) در دفتر مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) و مراجع‌تقلید برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری ائمه‌اطهار(ع) در دفتر رهبر انقلاب اسلامی از امروز (دوشنبه ۱۲ شهریورماه) ساعت ۱۰:۳۰ قبل از ظهر با قرائت قرآن توسط حجت‌الاسلام غوابش و قرائت زیارت قبور ائمه بقیع(ع) توسط حجت‌الاسلام حسینی‌سرشت و بیان احکام توسط حجت‌الاسلام محمدی شیخ‌شبانی و سخنرانی آیت‌الله استادی و مداحی عباس حیدرزاده انجام در حسینیه امام‌خمینی(ره) واقع در خیابان شهدا (صفائیه) برگزار می شود.

مراسم سوگواری عزای پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی(ص)، امام حسن‌مجتبی و امام‌رضا(ع) در دفتر مرجع‌تقلید شیعیان آیت‌الله وحیدخراسانی نیز با حضور مردم مؤمن قم برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد و مداحی آقایان رضا عاصی و سیدحسن میریزدی از امروز (دوشنبه ۱۲ شهریورماه) به مدت سه روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در فاطیمه حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در خیابان شهدا (صفائیه) برگزار می شود.

همچنین مراسم عزاداری رحلت نبی‌اکرم(ص)، امام‌حسن و امام‌رضا(ع) با حضور علما و طلاب حوزه‌های علمیه در دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام از امروز (دوشنبه ۱۲ شهریور ماه) ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳ روز در خیابان صفائیه، کوچه ۳۳، برپا می شود.

مراسم عزاداری ارتحال جان‌سوز نبی‌مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل‌بیت حضرت امام‌حسن‌مجتبی و الرضا(ع) در دفتر آیت‌الله جوادی‌آملی برگزار می‌شود.

این مراسم از امروز (دوشنبه ۱۲ شهریورماه) آغاز شده  و تا (چهارشنبه ۱۴ شهریورماه) به مدت سه روز از ساعت ١۰:٣۰ صبح با سخنرانی و مدیحه‌سرایی ذاکران آل‌محمد(ع) در قم، خیابان شهدا (صفائیه) کوچه ۱۹ برگزار می شود.

مجلس عزای رحلت جانسوز پیامبراکرم حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) و شهادت حضرت امام‌مجتبی و امام رضا(ع) در دفتر آیت‌الله شبیری‌زنجانی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجج‌الاسلام حائری قزوینی و سبزواری و مرثیه‌سرایی جواد هاشمی از امروز (دوشنبه ۱۲ شهریورماه) به مدت سه روز از ساعت ۱۰:۱۵ در بلوار آیت‌الله حائری، کوچه ۶ برگزار می شود.

به مناسبت ایام سوگواری آخر ماه صفر مراسم روضه اهل‌بیت(ع)، در دفتر آیت‌الله جعفر سبحانی برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی و مرثیه‌سرایی مادحین ائمه‌اطهار(ع) از امروز دوشنبه به مدت سه روز از ساعت ۷ الی ۸ صبح در میدان شهداء دفتر آیت‌الله سبحانی برگزار می شود.

کد خبر 1779618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha