رئیس جمهور میهمان موکب دخترانه نجمه خاتون(س) شد

پزشکیان، با حضور در موکب دخترانه حضرت نجمه‌خاتون، از این مجموعه دانشجویی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان امروز چهارشنبه، (۱۴ شهریور) در آخرین برنامه‌ خود در سفر به مشهدالرضا(ع)، به میان جمع خادمان امام هشتم(ع) در مواکب شهری رفت و با حضور در محل موکب حضرت نجمه‌خاتون(س) که در محل مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) در ابتدای خیابان فداییان اسلام مشهد و به همت جمعی از دختران دهه‌هشتادی امام رضایی از موسسه جوانان آستان قدس اداره می‌شود، در جریان ارایه خدمات به زایرین رضوی قرار گرفت.

رئیس جمهور میهمان موکب دخترانه نجمه خاتون(س) شد

پزشکیان ضمن بازدید از غرفه های مختلف این موکب و آشنایی با فعالیت‌های این دختران امام رضایی، با خداقوت و توصیه های پدرانه انگیزه مضاعفی به این خادمان نوجوان داد. 

وی همچنین به میان زایرین مستقر در موکب رفت و با بانوان و دختران زائری که به منظور شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام‌رضا(ع) در مشهدالرضا حضور یافته و در این محل اقامت داشتند، دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور میهمان موکب دخترانه نجمه خاتون(س) شد

گفتنی است، در موکب دختران نجمه، با ظرفیت اسکان بیش‌از هزار زائر خانم در هر شب، روزانه حدود ۳۰۰ دختران جوان و نوجوان دهه هشتادی، با ارائه ۱۸ خدمت مختلف از زائرین آقا میزبانی می‌کنند.

خدماتی چون پذیرائی، خیاطی، عکاسی، طب سنتی و چندین غرقه دیگر. در غرفه نانوایی این موکب تعدادی خانم از جنوب کشور جهت طبخ پنج نوع نان محلی برای زائران آمده اند، در غرفه عینک مجازی افراد محتواهای مجازی را با عینک سه بعدی تماشا می‌کنند، در خانه کتاب زائران می‌توانند پادکست و کتابهای صوتی گوش کنند و کتاب بخوانند و در غرفه نایب الزیاره هر شب به نیابت از یک شهید زیارت نامه خوانده می‌شود.

برنامه های متنوع فرهنگی مانند شعرخوانی نیز از جمله اقداماتی است که توسط این دهه هشتادی‌های امام رضایی در این موکب اجرا می‌شود.

کد خبر 1779851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha