خدمت‌ به زائرین رضوی در موکب مدافعان آسمان مشهد

آسمانی‌هایی پدافند هوایی ارتش در ایام دهه اخر صفر با برپایی موکب مدافعان آسمان در مسیر تردد زائران رضوی در محور سرخس میزبانی زائرین علی ابن موسی‌الرضا(ع) بودند.

خبرگزاری شبستان مشهد| آبی‌پوشان ارتش در پایگاه پدافند هوایی شمال شرق مشهد امسال همگام با خادمین مردمی امام رئوف(ع) با برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) در ایام سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در ورودی شهر مشهد در محور سرخس میزبان میهمانان آقا بودند.

خدمت به زائرین رضوی نعمت است

حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، در خصوص موکب مدافعان آسمان، اظهار کرد: خدمت به زائران امام رئوف(ع)، یک نعمت الهی است که هرکسی سعادت انجام آن را ندارد.

خدمت‌ به زائرین رضوی در موکب مدافعان آسمان مشهد

وی هدف از برپایی این موکب را ارائه خدمات متنوع از جمله پذیرایی از زائران پیاده، اسکان موقت و توزیع بسته‌ های غذایی و فرهنگی دانست و افزود: برپایی موکب در مسیر ورودی مشهد به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این مراسم در میان شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) یک فرصت برای بندگان در راستای قرب خداوند است، تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همه توفیق خدمت گذاری به زائران امام رضا را به بهترین وجه عنایت کند.

خدمت‌ به زائرین رضوی در موکب مدافعان آسمان مشهد

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: در این موکب، خادمین ارتشی آقا با خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا (ع) همراه با صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو، تزریقات و همچنین خدمات دیگری از جمله ایستگاه واکس، پیش‌ بینی نمازخانه و سرویس بهداشتی و غرفه های فرهنگی، بصورت شبانه روزی پذیرای زائران حضرت هستند.

لزوم تداوم خدمت به زائرین رضوی

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش هم که امروز با حضور در مواکب منطقه پدافند هوایی شمال شرق، از آمادگی این موکب‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بازدید کرده بود، ضمن قدردانی از تلاش‌ های شبانه‌ روزی کارکنان موکب‌ها، بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت و حفظ نظم و امنیت در این اماکن تاکید کرد.

خدمت‌ به زائرین رضوی در موکب مدافعان آسمان مشهد

وی افزود: موکب‌ های پدافندی نقش بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به زوار امام رضا (ع) دارند و با توجه به افزایش چشمگیر زائران، اهمیت این موکب‌ ها دوچندان شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌ های صورت گرفته، تمامی امکانات لازم برای پذیرایی از زوار محیا شده است و زائران می توانند از خدمات ارائه شده از این مواکب بهره مند شوند.

خدمت‌ به زائرین رضوی در موکب مدافعان آسمان مشهد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در این موکب‌ها علاوه بر تامین نیازهای اساسی زوار مانند غذا و اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی نیز ارائه می‌شود و همچنین، برنامه‌ های فرهنگی متنوعی برای زوار در نظر گرفته شده است.

گفتنی است فعالیت موکب مدافعان آسمان در مسیر تردد زائران رضوی تا ظهر شهادت آن حضرت ادامه داشت.

کد خبر 1779885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha