بررسی برنامه‌های کانون‌های مساجد روستایی در قم

مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم با سفر به سه روستای بخش جعفریه، از فعالیت‌های پنج کانون فرهنگی هنری مسجد بازدید و نشست‌هایی با هدف بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح اوقات فراغت با ارکان مسجد برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از فعالیت های پنج کانون روستایی بخش جعفریه قم بازدید کرد و در جریان روند برگزاری طرح اوقات فراغت در این کانون‌ ها قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ابتدا در روستای بستان حاضر شد و با فعالان کانون‌ فرهنگی هنری شهدای بستان و کانون‌ فرهنگی هنری تخصصی خواهران رهروان حضرت زینب(س) این روستا، دو نشست جداگانه را در مسجد جواد الائمه (ع) برگزار کرد.

بررسی برنامه های کانون های روستایی با حضور مدیرستاد کانون های مساجد قم

پس از آن و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حیدری در کانون‌ فرهنگی هنری روضه الحسین(ع) و کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران حضرت زهرا(س) در بخش جعفریه حضور یافت و ضمن بازدید از فعالیت های فرهنگی و فضای مسجد و اطلاع از برنامه های انجام شده، نشست هایی را با ارکان این دو کانون برگزار کرد.

همچنین مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در روستای پستکان از کانون‌ فرهنگی هنری تخصصی خواهران حضرت صاحب العصر(عج) مسجد امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد و از روند برگزاری طرح اوقات فراغت در این کانون‌ مطلع شد.

بررسی برنامه های کانون های روستایی با حضور مدیرستاد کانون های مساجد قم

گفتنی است، این بازدید ها به طور مستمر از مردادماه سال جاری آغاز شده و تاکنون تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان قم بازدید شده است.

کد خبر 1779914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha