ضرورت تلاش برای رفع مشکلات و بهبود معیشت مردم

مومنی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا زندگی روزمره مردم با سهولت انجام شود، عنوان کرد: همبستگی ملی تنها با شعار محقق نمی شود و باید برای رفع مشکلات مردم و بهبود معیشت آنها تلاش شود.این به ویژه برای مسوولینی که در مسندهای خدمات شهری حضور دارند بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، اسکندر مومنی امروز در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های عمرانی شیراز، گفت: امروز ایران بیش از هر زمان دیگر نیاز به امنیت، آرامش، وفاق ملی و امیدآفرینی دارد.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر رئیس جمهور گام اول یعنی تشکیل دولت وفاق ملی برداشته شد و این گام بزرگی برای پیشرفت ایران است، افزود: این آغاز کار است و برای تحقق همبستگی ملی و پیشرفت همه جانبه مولفه های دیگری هم نیاز است که یکی از مهمترین آنها کارآمدی و خدمت به مردم است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا زندگی روزمره مردم با سهولت انجام شود، عنوان کرد: همبستگی ملی تنها با شعار محقق نمی شود و باید برای رفع مشکلات مردم و بهبود معیشت آنها تلاش شود.این به ویژه برای مسوولینی که در مسندهای خدمات شهری حضور دارند بسیار اهمیت دارد.

وی احترام به مردم و حفظ کرامت انسانی آنها را از ضروریات دانست و تاکید کرد: احترام به مردم و در نظر گرفتن کرامت آنها، ایجاد هم افزایی می کند. خدمت به مردم همراه با احترام و در نظر گرفتن کرامت شهروندان یکی از بزرگترین موضوعاتی است که به همبستگی ملی کمک می کند.

مومنی ادامه داد: همانطور که به خانواده خود احترام می گذاریم همه شهروندان را بسان خانواده خود ببینیم و هیچ فرقی میان آنها نگذاریم. خدمت رسانی، تلاش همراه با خدمت به مردم سرمایه اجتماعی جامعه را افزایش می دهد.

وی رعایت عدالت و فرصت های برابر برای همه مردم را دیگر اولویت ها دانست و گفت: به دلایل مختلف در کشور ما پیشرفت و توسعه در شهرها و استان های بزرگ متمرکز شده و ایجاد عدالت در تمام نقاط کشور از ضروریات است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه پیشرفت و توسعه شهری باید به عدالت در تمام مناطق به وجود بیاید، گفت: توسعه و رفاه و پیشرفت در ایجاد مراکز درمانی، ورزشی و بهداشتی نیاز همه مردم است و هیچ تفاوتی ندارد. این رویکرد اصلی دولت است که باید تلاش کرده و به آن نائل شویم.

وی همچنین از مشکلات بزرگ کشور را پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: پروژه های فراوانی در کشور داریم که نیمه تمام است. مدیران باید این پروژه ها را دسته بندی کرده و آنهایی که اهمیت بالایی دارند و به عنوان پروژه پیشران تلقی می شوند در اولویت قرار بگیرند.

کد خبر 1779915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha