اجلاسیه‌ شهدای شهرستان ها در قد و قواره یک کنگره بودند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اجلاسیه‌هایی که برای برگزاری مقدماتی کنگره ملی شهدا در سطح استان و به ویژه در شهرستان بویراحمد برگزار شد، هر کدام در قد و قواره یک کنگره بودند که از کمیت و کیفیت لازم برخوردار بود.

«شهرام مهدوی مطلق» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داریم و جا دارد از همه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ که تابستان امسال استان را رنگ و بوی شهدایی بخشیدند، تقدیر و تشکر داشته باشم.  

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: اجلاسیه‌هایی که برای برگزاری مقدماتی این کنگره در سطح استان و به ویژه در شهرستان بویراحمد برگزار شد، هر کدام در قد و قواره یک کنگره بودند که از کمیت و کیفیت لازم برخوردار بود و استقبال بی‌نظیری از مجموعه برنامه‌های مقدماتی این کنگره در سطح استان و همچنین شهرستان بویراحمد صورت گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت، بحث نمایشنامه «فصل شیدایی» بود که حدود ۱۰ هزار نفر از مردم مرکز استان در این برنامه شرکت کردند.  

مهدوی مطلق ادامه داد: همه این‌ها به نوعی جاذبه ایثارگری و مجاهدت‌های شهدا است که نقش ارزشمندی در بین مردم دارد و جا دارد که از مردم عزیز برای شکوه دادن به این برنامه‌ها، به نوبه خود تشکر داشته باشم. 

فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: یکی از اهداف بزرگ این کنگره‌ها انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت به جامعه و به ویژه نسل جوان است که الحمدالله در بین استقبال کنندگان نوجوانان و جوانان بزرگترین و بیشترین حضور را در این برنامه‌ها از خود به نمایش گذاشتند.  

وی بیان کرد: هم اکنون که در آستانه برگزاری قله این اجلاسیه‌ها تحت عنوان دومین کنگره ملی شهدای استان هستیم، جا دارد که یک بار دیگر آحاد مردم استان و به ویژه مردم شهرستان بزرگ بویراحمد با حضور خود در زمان برگزاری کنگره ملی شهدا که ۱۸ شهریور ماه ساعت ۲۰ در محل پارک مهرورزی برگزار می‌شود، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا را به منصه ظهور برسانند و برگ زرین دیگری در کارنامه بسیار پرا افتخار خود از بابت حضور در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب، اضافه کنند. 

مهدوی مطلق گفت: با توجه به اجلاسیه هایی که در مرکز استان برگزار شد و صحنه‌هایی که در مرکز استان نیاز به حضور مردم بود، مردم شهرستان بویراحمد در حضور خود رکورددار کشور شدند و می‌طلبد که در این اجلاسیه استقبال باشکوه و بی‌نظیری را شاهد باشیم.

کد خبر 1779956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha