جشن بیعت با امام زمان در تیران برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: جشن بیعت با امام عصر(عج) در این شهرستان همزمان با عید بعیت برگزار خواهد شد.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به عید بیعت و سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اظهارداشت: جشن و مراسم فرهنگی برای این مناسبت روز جمعه هفته آینده پیش بینی شده که در بخش‌های مختلف کشور نیز اجرا و تیران نیز با حضور هنرمندان این خطه برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه عید بیعت پس از شهادت امام حسن عسگری برگزار می شود، افزود: جشن بیعت با امام عصر(عج) در این شهرستان همزمان با عید بیعت برگزار خواهد شد که اجرای هنری هنرمندان و ایجاد نشاط عمومی در برنامه های این مناسبت قرار دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر جشن این روز تولید محتوا و تبلیغات عمومی نیز انجام و فرصتی برای انس با امام عصر(عج) و تغییر در رفتارهای فردی و اجتماعی خواهد بود که موسسات فرهنگی و مذهبی و کانون های مساجد انجام می‌دهند.

معینی با اشاره به اینکه ارتباط با امام عصر(عج) و معرفی منجی یک ماموریت مهم بر عهده همگان برای نسل جدید است، خاطرنشان‌کرد: برگزاری جشن و عید بیعت یک اقدام در همین مسیر بوده ولی باید محتوایی هم کار کرد.

وی تهیه کتاب و توزیع آن در بین کودکان و نوجوانان در این راستا دانست و اذعان داشت: حرکت های ماندگار و مقطعی برای این امر در طول سال نیاز بوده و نباید مختص زمان خاصی باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون یادآورشد: جمعه های انتظار اقدامی در همین راستا خواهد بود که فرصت آفرینی برای انتظار فرج و معرفی امام عصر را به همراه دارد

کد خبر 1780002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha