توسعه کتابخوانی در تعامل اداره فرهنگ و مدارس چادگان انجام می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی در تعامل این اداره و آموزش و پرورش در مدارس چادگان انجام می‌شود.

«تیمور صالحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نشست مشترک مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش چادگان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهارداشت: در این راستا توسعه فرهنگی و هنری به ویژه کتابخوانی مورد توجه قرار گرفت تا در مدارس اقدامات راهبردی در این حوزه صورت بگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان با اشاره به اختصاص ۱۰۰ کتاب به مدارس این شهرستان افزود: در مرحله اول تعامل این تعداد کتاب به مدارس شهرستان اختصاص یافت تا در آموزشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ کتابخوانی در تعامل فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش در مدارس چادگان انجام می شود که از جمله آن راه اندازی کتابخانه های آموزشگاهی است.

صالحی شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری کمک به رشد و پیشرفت آنان را از دیگر نتایج این نشست بیان کرد و گفت:‌ در سال تحصیلی جدید شناسایی استعدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی انجام و در تعامل با موسسات فرهنگی و هنری به پیشرفت این دسته از دانش آموزان کمک می شود.

وی ادامه داد: در قالب چنین اقدامی هنرمندان نوجوان شهرستان پرورش یافته و به پیشرفت آنان کمک می شود تا در آینده هنرمندانی تربیت و در سطح شهرستانی، استانی و ملی فعالیت کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان به تعامل مدارس با کانون های مساجد اشاره کرد و یادآورشد: این تعامل و همکاری به رشد فرهنگی و هنری و جذب به مسجد نقش دارد و می تواند محور مهمی در پیشرفت نوجوان و جوانان باشد.

کد خبر 1780003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha