دوره آموزشی گفتمانی «حرکت» برگزار می‌شود

دوره آموزشی گفتمانی «حرکت» ویژه مجموعه های فرهنگی محله محور از سوی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان، برگزار می‌شود.  

علی دارا_ معاون فرهنگی جبهه فرهنگی اجتماعی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان دوره آموزشی گفتمانی «حرکت» را ویژه مجموعه های فرهنگی محله محور برگزار می کند.  

وی، سرفصل های این دوره را حرکت عمومی، چگونگی به حرکت در آوردن مردم، روش های ایده پردازی و... دانست و گفت: این دوره که ویژه برادران است علاقه مندان می توانند ثبت نام را به صورت تیم های ۳ الی ۵ نفره انجام دهند.  

دارا افزود: این دوره آموزشی از ساعت ۱۵ عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور الی ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۰ شهریور، ویژه افراد ۱۸ الی ۳۵ ساله برگزار می شود.  

وی تصریح کرد: نکته مهم برای شرکت در این دوره این است که افراد یک تیم باید واقعی بوده و در حال حاضر نیز در قالب یک مجموعه و در یک محله مانند مسجد، هیات، کانون، پایگاه، گروه جهادی و... فعالیت داشته باشند.  

دارا با اشاره به اینکه ظرفیت محدود است اضافه کرد: اطلاعات مورد نیاز نام و نام خانوادگی و شماره تماس افراد، نام مجموعه فرهنگی و عرصه فعالیت مجموعه را ثبت کنند.

وی گفت: تایید حضور تیم ها بعد از مصاحبه تلفنی خواهد بود و جهت ثبت نام می توانند به لینک  B۲n.ir/y۳۷۱۰۸ مراجعه کنند.  

دوره آموزشی گفتمانی «حرکت» برگزار می‌شود


 

کد خبر 1780134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha