نفرات برتر جشنواره مطبوعات استان مرکزی معرفی شدند

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات استان مرکزی  با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهدی توکلیان، داور چهارمین جشنواره مطبوعات استان مرکزی، در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات استان مرکزی، ضمن تقدیر از شرکت اصحاب رسانه در این جشنواره گفت: رسانه ها رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید در این راستا تلاش کنند.

داور چهارمین مین جشنواره مطبوعات استان مرکزی با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی به عنوان ارکان توسعه در کنار اقتصاد، بوده و آنچه شایسته ایران است را به افکار جامعه منتقل می‌کنند، افزود: رسانه‌ رسالت سنگینی در راستای آگاهی بخشی به ویژه  به نسل جوان برای آشنایی با هویت ایرانی و اسلامی دارند.


 
وی در پایان با بیان اینکه استان مرکزی جایگاه خوبی در عرصه خبر، رسانه و مطبوعات دارد، ادامه داد: این مهم در جریان سازی که رسانه‌ها می‌توانند داشته باشند، اثرگذار است.

در ادامه این آیین حسین محمودی فر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره مطبوعات آذر سال ۴۰۲ اعلام شده بود، گفت: ۲۵۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۲۰۴ اثر پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه موضوعات جشنواره شامل شعار سال، مهار تورم، فضای مجازی، ترویج ارزش‌های دینی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حقوق شهروندی اقتصاد و محیط زیست اعلام شد، اضافه کرد: چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای استان مرکزی در سه بخش و با اهداف توسعه کیفی رسانه‌ها، ایجاد روحیه تعامل بین مطبوعات استان، قدردانی از فرهیختگان رسانه، افزایش خلاقیت، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی اعلام شد.

کد خبر 1780149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha