اصلی‌ترین کار خبرنگاران گام نهادن در مسیر فرهنگ‌سازی است

نظری با اشاره به اهمیت کار خبر و اطلاع رسانی گفت: اصلی ترین کار خبرنگاران گام نهادن در مسیر فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری استان مرکزی، گفت: خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند و از سربازان خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه هستند.


وی با اشاره به اینکه خبرنگارانی که در مسیر ارتقا شاخص های دینی و اعتقادی گام برمی دارند کار بزرگی می کنند، افزود: خبرنگاران همواره سختی ها را می پذیرند و اصلی ترین کار خبرنگاران گام نهادن در مسیر فرهنگ سازی است.


این مقام مسئول با بیان اینکه هر جا اسم خبرگزاری و مطبوعات می آید در کنار آن رسالت وجود دارد، اظهار داشت: آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و  فرهنگ سازی از جمله رسالت های خبرنگاران است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران فرهنگ سازی و اعتلای آرمان های اساسی جامعه است، گفت: امید است اصحاب رسانه با آگاهی بخشی و شفاف سازی، بهترین راه را در راستای حرکت در مسیر آرمان ها به ما بشناسانید.

وی خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی دانست و گفت: کار خبرنگاری با عشق و ایثار عجین شده است.

نظری آموزش را حلقه مفقوده در حوزه خبرنگاری دانست و بیان کرد: مسئولان باید آموزش مستمر را در دستور کار قرار دهند و برای تربیت خبرنگاران در حوزه های تخصصی تلاش کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه خبرنگاران با قلم و قدم، خود مسیر آگاهی بخشی را برای مردم فراهم می‌کنند، ادامه داد: خبرنگارانی که وارد عرصه خبر و رسانه می‌شوند باید شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار داده و سختی‌های این مسیر را تحمل کنند.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه جزء جدای ناپذیر زندگی مردم به شمار می‌رود، اظهار داشت: اگر توجه به آموزش و اطلاع‌رسانی نباشد، توسعه همه‌جانبه شکل نخواهد گرفت.

نظری افزود: اصحاب رسانه استان مرکزی، جز استانهای برتر و بهترین خبرنگاران مطبوعه کشور هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های چهارمین جشنواره مطبوعات استان مرکزی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1780153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha