جشن عاطفه‌ها در خراسان‌جنوبی آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از آغاز جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور به مدت یک ماه خبر داد و گفت: امسال جشن عاطفه‌ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با هدف تأمین لوازم التحریر و ملزومات مورد احتیاج دانش‌آموزان نیازمند در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب امروز (۱۸ شهریور) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی، کمیته امداد آیین ملی و مردمی پویش ملی جشن عاطفه‌ها را با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق و نیکوکاری با مشارکت آحاد مردم برگزار می‌کند.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: این جشن در آستانه ورود به سال تحصیلی و در راستای کمک به تأمین نیازهای تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی عمومی در جامعه برگزار می‌شود و امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است تا ۱۵ مهرماه ادامه داشته باشد.


عرب با اشاره به اینکه دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد، ۱۴۹ مرکز نیکوکاری و ۱۰۹۰ پایگاه‌ سطح شهر آمادگی دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان را دارند، تصریح کرد: در آخرین هفته شهریورماه پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود.


وی یاد آور شد: همچنین در هفته اول آغاز سال تحصیلی، کار مشترکی در سطح مدارس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام خواهد شد و زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس منتخب نواخته می‌شود.


مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند، تصریح کرد: امسال با اجرای طرح پویش مشق همدلی به مناسبت مهر تحصیلی تأمین بسته لوازم التحریر برای همه دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.


عرب افزود: شهروندان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و  پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی در این طرح ملی شرکت کنند.

کد خبر 1780174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha