مقاومت و ایستادگی مهمترین شاخصه جامعه تراز انقلاب است

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: امروز جامعه ما به فرهنگ تلاش، مجاهدت و ایثار نیازمند است و مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌هایی است که جامعه اسلامی تراز انقلاب باید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جلسه هماهنگی اعضای ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس استان به ریاست قاسم عزیززاده گرجی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور وبیناری فرمانداران،  تلاشی که در جهت نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می‌شود را باقیات الصالحات دانست و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و سیره شهداست؛ به ویژه امسال که در آستانه دومین اجلاسیه  ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان قرار داریم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری حماسه ایثار و معنویت ملت بزرگ ایران است و همه وظیفه داریم برای بزرگداشت چنین ایام الله بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی که همه ارزش‌های انقلابی ما به دوران با عظمت دفاع مقدس گره خورده تلاش و مجاهدت ویژه داشته باشیم.  

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: فرمانداران مسئولیت بسیج کردن شهرستان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس را عهده دارند؛ و مدیران کارگروه وظیفه دارند برنامه‌ها را در حداقل ۲۰ دستگاه دولتی و تشکلات برنامه‌ریزی و اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ و مکتب است، خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به فرهنگ تلاش، مجاهدت و ایثار نیازمند است و مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌هایی است که جامعه اسلامی تراز انقلاب باید داشته باشد.

سرهنگ پاسدار سلامی از تلاش‌های فرمانداران در راستای اربعین حسینی و اجلاسیه شهدای استان مازندران قدردانی کرد و گفت: بر اساس دستورالعمل استانی استاندار، تمامی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را ضمن ثبت در سامانه جامع دفاع مقدس هرچه سریعتر به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اعلام کنند.

وی تاکید کرد: فعالیتی که برای شهدا و انقلاب اسلامی انجام می‌شود باید حساس‌تر و دقیق‌تر باشد مخصوصاً نسبت به مسئولیت کارگروه‌ها باید مسئولیت انقلابی بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 1780186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha