حمله موشکی حزب الله به شهرک‌های صهیونیستی «کریات شمونه» و «شامیر»

حزب الله لبنان امروز در حملات موشکی شهرک‌های صهیونیستی در «کریات شمونه» و «شامیر» را در حمایت از نوار غزه و در پاسخ به حمله اسرائیل به کادر پزشکی در شهرک فرون هدف قرار داد و رادیو اسرائیل از پرتاب ۱۰۰ موشک از لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی در لبنان(حزب الله) در ساعت‌های اولیه امروز(یکشنبه ۱۸ شهریور) شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک‌های فلق هدف قرار داد.

در عملیات دوم، حزب الله «کریات شمونه» را با انبوهی موشک هدف قرار داد و شهرک صهیونیستی «شامیر» را صبح امروز با موشک‌های کاتیوشا بمباران کرد.

حزب الله تاکید کرد: این عملیات در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت و در پاسخ به حمله اشغالگران به روستاهای جنوبی و منازل امن به خصوص کشتار شهرک فرون که منجر به شهادت ۸۳ نفر از نیروهای دفاع شهری و زخمی شدن برخی از آنها شد، انجام گرفت.

در همین حال، ارتش صهیونیستی از شهرک نشینان در کریات شمونه خواست تا مناطق امن را ترک نکنند. این درحالی است که آژیر خطر در این شهرک و شهرک‌های «مسکاف عام»، «المناره» و «کفار غلعادی» به صدا می آید.

رادیو ارتش اشغالگر اعتراف کرد که یک ساختمان در کریات شمونه هدف بمباران موشکی حزب الله قرار گرفته است.

رادیو ارتش همچنین اعلام کرد: حزب الله نزدیک به ۱۰۰ موشک در طول ۲۴ ساعت گذشته به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

رسانه جنگی مقاومت اسلامی در لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار گرفتن تجهیزات جاسوسی در دو پایگاه اسرائیلی«برکه ریشا» و «الجرداح» در مرز با فلسطین اشغالی منتشر کرد.

همچنین فیلمی از هدف قرار گرفتن پایگاه «بیرانیت» وابسته به ارتش اشغالگر در مرز لبنان- فلسطین منتشر شد.

به موازات این حملات، رژیم صهیونیستی حمله به روستاها و شهرک‌های جنوبی لبنان را ادامه می دهد و شهرک مارون الراس و شهرک عیترون را هدف قرار داد.

کد خبر 1780191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha