عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی در فردوس آغاز شد

عملیات اجرایی مجتمع کارگاهی، خدماتی و رفاهی امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته فردوس به این شهرستان سفر کرد و این برنامه‌ها با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت اکبر و با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان فردوس کلنگ احداث مجتمع کارگاهی، خدماتی و رفاهی حاج ابراهیم ابراهیمی را به زمین زد. این مجتمع توسط بخش خصوصی و در قالب یک باب جایگاه سوخت، ۴۰ واحد خدماتی رفاهی و ۴۰۰ واحد کارگاهی صنوف آلاینده احداث می‌شود.


احداث این واحد کارگاهی، خدماتی و رفاهی، زمینه اشتغال هزار و ۲۵۰ را فراهم می‌آورد و پیش‌بینی می‌شود احداث این مجتمع به ۶۵۰ میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری نیاز داشته باشد.

در ادامه پروژه‌های ارتقای سایت همراه ۴G روستایی فردوس به صورت همزمان با حضور استاندار خراسان جنوبی در روستای چاهنو به بهره‌برداری رسید. پروژه ارتقای سایت همراه ۴G در چهار روستای شهرستان فردوس اجرا شده و جمعیت برخوردار از مزایای این پروژه‌ها، هزار و ۴۲ نفر اعلام شده است.

اجرای این پروژه ها هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه به همراه داشته است.
 

کد خبر 1780196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha