۶۸۶ میلیارد تومان پروژه در فردوس افتتاح و کلنگ زنی شد

قناعت گفت: به مناسبت گرامیداشت روز فردوس امروز شش پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۸۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت وخدمت اظهار کرد: هفته دولت امسال شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی‌هایی در سطح استان خراسان جنوبی بودیم در همین راستا با توجه به تعطیلات آخر ماه صفر، امروز به مناسبت ۱۳ شهریور ماه گرامیداشت روز فردوس و حرکت‌های جهادی و امداد مردمی به این شهرستان سفر کردیم.

وی از کلنگ‌زنی مجتمع کارگاهی،خدماتی و رفاهی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوص در فردوس خبر داد و گفت: این مجتمع در قالب یک جایگاه سوخت، ۴۰ واحد خدماتی رفاهی و ۴۰۰ واحد کارگاهی صنوف آلاینده احداث می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ارتقای سایت همراه ۴G در روستای چاهنو به نمایندگی از چهار پروژه‌ ارتقای سایت همراه ۴G شهرستان فردوس با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

قناعت با اشاره به بازدید از کارخانه فرآوری مس سولفیدی فردوس، تصریح کرد: طی سه ماه آینده شاهد افتتاح فاز اول این کارخانه خواهیم بود که اشتغال مستقیم خوبی برا ی جوانان ایجاد خواهد کرد البته سرمایه‌گذار این پروژه دغدغه تسهیلات و تأمین برق داشت که دستورات لازم برای رفع این دغدغه‌ها صادر شد.

وی بیان کرد: همچنین امروز مخزن ۵۰۰ هزار لیتری روستای خانکوک با اعتبار هزینه شده ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان جنوبی به افتتاح پروژه فیبر نوری روستای حسین‌آباد شهرستان فردوس با اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: روستای حسین‌آباد اولین روستای خراسان جنوبی است که مجهز به فیبر نوری منازل و کسب و کارها شده است.

قناعت در ادامه افتتاح کارخانه بستنی سنتی ایرانی در شهرک صنعتی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین افتتاح کارخانه تولید مواد شوینده بهداشتی با اعتبار پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز در شهرستان فردوس اعلام کرد.

وی تأکید کرد: در مجموع امروز شش پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۸۶ میلیارد تومان در شهرستان فردوس افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

گفتنی است اجلاسیه ملی شهدای جهاد و خدمت روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه جاری در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

کد خبر 1780215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha