توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نیابت از شهدا در مازندران

۳۵۰عنوان کتاب دفاع مقدسی روانه بازار نشر می شود
توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نیابت از شهدا در مازندران

سردار مسلمی از توزیع هزار سری جهیزیه، ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر ذیل دومین کنگره ملی ۱۴ هزارو ۵۰۰ شهید استان مازندران بین نیازمندان خبر داد و گفت: نمایش «راز سرزمین عشق» ۲۶شهریور تا ۱۲مهر در ساری اجرامی شود.

سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا و دبیرکل دومین کنگره ملی ۱۴ هزارو ۵۰۰ شهید استان مازندران در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تشریح فعالیت های این ککنگره ملی، اظهار کرد: کنگره شهدا و سرداران دیار علویان ۱۲ مهرماه برگزار می شود.

وی به آغاز فعالیت بیرخانه این کنگره از دهه پایانی سال گذشته اشاره کرد و افزود: جشنواره های ادبی شامل شعر، تئاتر و سرود با موضوع دفاع مقدس، ایثار، مقاومت و شهادت تاکنون ذیل این کنگره برگزار شده است.

وی از چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۳۰۰ کتاب پالتویی نیز با محوریت زندگی شهدا و سرداران مازندرانی تالیف شد.

سردار مسلمی از برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران- قائم شهر خبر داد و یادآورشد: لوازم التحریر ایرانی و لباس ایرانی اسلامی(عفاف و حجاب) نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی به برگزاری ۹ اجلاسیه ویژه دومین کنگره ملی ۱۴ هزارو ۵۰۰ شهید استان مازندران اشاره کرد و افزود: اجلاسیه ملی نابغه فاو ویژه سردار محمدحسن قاسمی طوسی در برج میلاد تهران برگزار شد.

سردار مسلمی از برگزاری همایش تمدنی از طبرستان تا یمن هم قدم تا مسجد الاقصی ۲۵ شهریور ماه جاری خبر داد و یادآورشد: از ششم مهرماه سالجاری اجلاسیه های متعددی را خواهیم داشت.

وی به برگزاری اجلاسیه زنان و زادواج آسان با حضور ۱۰۰۰ زوج جوان به همراه اهدای جهیزیه روز جمعه ششم مهرماه اشاره کرد و گفت: هزار سری جهیزیه، ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر ذیل این اجلاسیه توزیع می شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه اجلاسیه ایثارگران نیز هفتم مهرماه برگزار می شود، ادامه داد: هشتم مهرماه نیز همایش کشتی گیران در رده های سنی مختلف به تعداد شش هزار نفر در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش شش هزار نفری فرزندان شاهد در نهم مهرماه خبر داد و افزود: سه شنبه ۱۰ مهر همایش دانشجویان و اساتید را خواهیم داشت.

سردار مسلمی اضافه کرد: چهارشنبه یازده مهرماه اجلاسیه معلمان و دانش آموزان را در ورزشگاه شهید سلیمانی  برگزار می شود.

وی به اجرای موفق نمایش «راز سرزمین عشق» با عنوان فصل شیدایی در ساحل سیترای نوشهر اشاره کرد و خاطرنشان شد: این نمایش از ۲۶ شهریور تا ۱۲ مهرماه در ساری نیز اجرامی شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه پژوهشکده این کنگره تا برگزاری سومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران که ده سال آینده برگزار خواهد شد، آغاز به فعالیت کرده است، یادآورشد: سه سنفونی ویژه این کنگره رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمثال مبارک شهدای استان به صورت تابلو فرش تولید شده و در رزمایش سپاس طی یکروز تقدیم خانواده هیا معظم شهدا می شود، گفت: فیلم سینمایی با موضوع حماسه جنگل «کالدو» با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تولید است.

سردار مسلمی سریال ۲۲ قسمتی شهید تورانی نیز تولید می شود، افزود: فیلم حماسه ششم بهمن آمل نیز با همکاری سییما فیلم تولید می شود.

وی از نصب المان های شهدا در شهرهای استان خبر داد و یادآورشد: ۳۰ المان شهدایی در استان جانمایی می شود.

کد خبر 1780286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha