آهنگ «سلام به غزه» محمد عساف، انعکاس درد مردم غزه

محمد عساف در جدیدترین آهنگ خود با نام «سلام به غزه» احساسات خود را نسبت به واقعیت دردناک مسئله غزه منعکس کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، محمد عساف، ملقب به عندلیب فلسطین، هنرمند ترانه خوان اهل فلسطین انتشار آهنگ جدیدی با عنوان «سلام به غزه»، تراژدی‌ها و رنج‌های غزه را که از اکتبر ۲۰۲۳ در معرض نسل‌کشی قرار گرفته است، مستند کرد.

عساف این آهنگ میهن دوستانه و انسان دوستانه را به غزه درحالی تقدیم سرزمین مادری خود کرد که چفیه به گردن دارد.

دربخش‌هایی از این آهنگ آمده است: «خداوند در هر غم و اندوهی با ماست ... غزه با اشک و خون ناله می کند، با وجود شب های رنج و وحشت و درد و رنج.»

آهنگ «سلام به غزه» پر از عواطف و احساسات است و واقعیت دردناکی را ز جمله نسل کشی، آوارگی، گرسنگی، بی عدالتی، درد که غزه و مردم آن در معرض آن قرار دارند،منعکس می کند.

محمد عساف از طریق این آهنگ همبستگی و حمایت خود با غزه را اعلام کرد و با صدا، اجرا، لحن، کلمات و تصاویر دلنشین خود توانست احساسات و عواطف خود را نسبت به فلسطین و آرمان ملی آن نشان دهد. نماهنگ شامل تصاویر واقعی از کشتارها در غزه و تصاویر کودکان شهید است.

گفتنی است، محمد جبر عساف مشهور به محمد عساف و ملقب به عندلیب فلسطین، هنرمند ترانه خوان اهل فلسطین و متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۸۹ میلادی در لیبی است. محمد از اردوگاه خان یونس در منطقه غزه توانست رتبه نخست دومین دوره مسابقه «عرب آیدل» را به دست آورد. وی با اینکه تنها ۲۲ سال داشت، اما با صدای زیبایش طرفداران بسیاری پیدا کرد. محمد عساف، پس از پیروزی در این مسابقه محبوب و پربیننده، به عنوان سفیر جوانان و اشتغال سازمان ملل متحد معرفی شد.

کد خبر 1780386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha