پویش «مشق همدلی» کمک به دانش آموزان نیازمند همزمان با بازگشایی مدارس اجرا می‌شود

عبادی گفت: پویش "مشق همدلی" ویژه کمک به دانش آموزان نیازمند در استان مرکزی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت بازگشایی مدارس و جشن عاطفه ها برگزار شد، گفت: ۳۸۴ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک به جشن عاطفه‌ها در این استان تدارک شد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها از ۲۲ تا ۳۱ شهریور در مراکزی همچون مصلی‌ها، مساجد، بازار و مراکز نیکوکاری استان برپا می‌شود، افزود: بیش از ۱۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند.


این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۰ هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان توسط این نهاد خریداری شده، ادامه داد: این هدایا همزمان با آغاز سال تحصیلی و با حفظ کرامت، افراد بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع می‌شود.

عبادی همچنین با بیان اینکه ۹۰ هزار پاکت جمع‌آوری کمک برای جشن عاطفه‌ها، در اول مهرماه تحویل مدارس می شود، بیان کرد: پاکت های مذکور هفت مهرماه در مدارس جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته خیران نیک اندیش استان مرکزی ۲۵۱ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، گفت: پیش بینی می شود این مهم در سال جاری حداقل ۱۵ درصد افزایش داشته باشد.

کد خبر 1780432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha