جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان نمایی از توانمندی‌های نهفته معلولان

دبیر هفتمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با اشاره به برگزاری هفتمین دوره این جشنواره در اصفهان گفت: این جشنواره فرصتی برای ظهور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نهفته معلولان و دیده شدن آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، منصور گلناری، دبیر هفتمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره به بررسی مسایل و مشکلات معلولان پرداخت و از مسئولان کشور و استان خواست برای دیده شدن معلولان در جامعه همکاری کنند که با دیده شدن آنان علاوه بر بررسی مشکلات شان، توانمندی شان نیز مشخص می شود.
وی ضمن قدردانی از رسانه ها در انعکاس اخبار معلولان و جشنواره گفت: رسانه ها جشنواره ملی معلولان را از خودشان بدانند و این جشنواره را مثل بقیه رویدادها نبینند و کمک کنید تا این جشنواره جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند که نتیجه آن توانمندی های نهفته معلولان است.
وی با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره هنوز مکان ندارد گفت: جلسات سیاست گذاری جشنواره در پارک برگزار می شود ولی همچنان این جشنواره بعد از هفت سال برگزاری بدون وقفه ادامه دارد که امیدواریم مسئولان استان در راستای فعالیت های اجتماعی شان به کمک جشنواره و معلولان بیایند.

مدیر جشنواره رسانه‌ای معلولان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته سعی کردیم با عزیزان معلول در سراسر کشور ارتباط بگیریم که به دلیل کمبود امکانات میسر نشد. قرار است امسال به‌صورت آنلاین کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم ...

وی افزود: با تقسیم ایران به چهار منطقه، شمال شرقی به مرکزیت مشهد، شمال غربی به مرکزیت تبریز، جنوب شرقی به مرکزیت کرمان و جنوب غربی به مرکزیت اهواز قرار است هر سال هر منطقه باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی خود جشنواره برگزار کند و برندگان این جشنواره‌ها، به جشنواره مرکزی در اصفهان بیایند. این برنامه از سال آینده اجرا خواهد شد.

گلناری با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره رسانه‌ای معلولان عنوان کرد: «یک ایده برای یک فیلم» از بخش‌های جدید این جشنواره در دوره جدید است تا در ادامه بتوانیم به فیلمسازی نیز ورود پیدا کنیم چرا که تأثیر تصویر را سایر رسانه‌ها ندارد.

مدیر جشنواره رسانه‌ای معلولان با اشاره به جایزه نفر اول ۲/۵ میلیون، نفر دوم ۱/۵ میلیون و نفر سوم یک میلیون تومان خاطر نشان کرد: معلولان سراسر کشور می‌توانند در ۱۰ رشته، آثار خود را تا ۳۱ شهریورماه به دبیرخانه ارسال کنند.

در پایان این مراسم از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای معلولان رونمایی شد.

جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان نمایی از توانمندی‌های نهفته معلولان

کد خبر 1780448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha