نمایشگاه بزرگ هنر در اصفهان برپا شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه هنر از ۱۷ شهریورماه تا ۲۹ این ماه، گفت: این نمایشگاه مرکز عرضه فعالیت های هنری هنرمندان و فروش آثار است.

«سید مهدی سیدین‌نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به رویداد نمایشگاه هنر در نصف جهان اظهارکرد: این نمایشگاه برای نخستین بار برپا شده و آثار هنرمندان این استان را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه ظرفیت هنری خوبی در این استان وجود دارد، افزود: در این نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان به نمایش و فروش گذاشته شده که چنین اتفاقاتی به رشد اقتصادی هنر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۱۴ گالری در کلانشهر اصفهان بیش از ۲ هزار اثر از ۳۷۰ هنرمند را به نمایش گذاشته که فضای خاصی برای معرفی ظرفیت های هنری بوده و در جذب استعدادها نیز موثر است.

سیدین نیا به ظرفیت فعال هنری در استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این منطقه استعدادهای هنری بسیاری نهفته که اساتید بزرگی هم رشد پیدا کرده و نام آور در دنیا شده اند و این مسیر ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این ظرفیت هنری برای توسعه فرهنگی و نشر حقایق و اندیشه های ناب مهم بوده که زبان هنر اثرگذار است و در معماری ایرانی و اسلامی تلاش هنرمندان دیده می شود که از جمله آن مساجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به تربیت نیروی هنرمند جوان و نوجوان اشاره کرد و اذعان داشت: در این نمایشگاه بزرگ هنر اصفهان آثار هنرمندان پیشکسوت و نوجوان و جوان در کنار همدیگر وجود دارد.

کد خبر 1780566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha