برگزاری نوزدهمین کنفرانس ادیان جهانی در «پرنس جرج» آمریکا

مسلمانان شهر «پرنس جرج» در مریلند آمریکا با مشارکت کلیساها، مساجد  و معابد محلی، میزبان نوزدهمین کنفرانس ادیان جهانی در روز ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « princegeorgecitizen»، مسلمانان شهر «پرنس جرج» در مریلند آمریکا با مشارکت کلیساها، مساجد  و معابد محلی، میزبان نوزدهمین کنفرانس ادیان جهانی در روز ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (دوشنبه ۲۶ شهریور) خواهند بود.

این رویداد با عنوان «شفا در جهان قطبی شده» در کلیسای «سنت مایکل» برگزار خواهد شد.

این کنفرانس به دو قطبی شدن فزاینده در جنبه‌های مختلف جامعه از جمله ابعاد سیاسی، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد.

هدف از برگزاری این کنفرانس کشف راه‌هایی برای پر کردن شکاف‌ها و تقویت همدلی، تحمل و مدارای بیشتر و همچنین از بین بردن ترس از مذاهب مختلف به ویژه اسلام هراسی به دلیل ناآگاهی در جامعه است.

علما و رهبران مذهبی که نمایندگان مذاهب و سنت‌های متعدد هستند در این کنفرانس سخنرانی‌های خود را ارائه خواهند کرد.

«دارلین مک اینتاش»، رئیس دانشکده «کالدونیا» در جرج پرنس که مدیریت کنفرانس را بر عهده دارد در این باره گفت: ما این کنفرانس را با همکاری مسلمانان برگزار کردیم تا بتوانیم راهی برای پیوند، انسجام و همکاری بیشتر در جامعه پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورود به این کنفرانس رایگان و برای عموم آزاد است از همه اعضای جامعه با هر پیشینه و از هر قشر و دین و مذهبی خواست تا در این کنفرانس جهانی حضور پیدا کنند و بتوانند نقشی در پیوند میان ادیان ایفا کنند.

کد خبر 1780601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha