شرکت اعضای کانون موعود در مسابقات قرآنی نور

حسینلو از شرکت اعضای کانون فرهنگی هنری موعود مسجد فاطمه الزهرا سلام الله ساوه در مسابقات قرآنی نور خبر داد.

سودابه حسینلو، ضمن تاکید  بر اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مسابقه قرآنی نور امروز در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج مساجد شهرستان ساوه در حال برگزاری است.


این بانوی فعالی فرهنگی با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری موعود مسجد فاطمه زهرا سلام الله نیز در این مسابقه حضور دارند، بیان کرد: دختران کانون  در رشته حفظ در مسابقه قرآنی نور شرکت کردند.

 وی همچنین از حضور بانوان در بخش ترتیل خوانی قرآن کریم نیز خبر داد و اضافه کرد: یکی از گل پسرا های عضو کانون نیز در رشته حفظ جز ۳۰ در این مسابقات شرکت دارد.

شرکت اعضای کانون موعود در مسابقات قرآنی نور


این بانوی فعال فرهنگی همچنین از شرکت گل پسرهای کانون در رشته اذان خبر داد و اظهار داشت: امید است شاهد درخشش اعضای کانون در مسابقات قرآنی نور باشیم.

حسینلو با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان، مکبری و ... در حال برگزاری است، اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در دل و جان بچه ها است و فضای معنوی و قرآنی را در جامعه ایجاد می کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری موعود اضافه کرد: قرآن کریم راه نجات بشریت از گمراهی است و باید این مهم از دوران کودکی در جامعه نهادینه شود

کد خبر 1780779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha