چالش های کشاورزان جنوب کرمان به اطلاع اعضای کمیسیون امنیت ملی رسید

بهنام سعیدی گفت: یکی از موضوعاتی که در نشست شورای تامین هشت شهرستان را مطرح کردیم، مشکلات کشاورزی در جنوب استان بود چرا که کشاورزان علی رغم زحماتی که متحمل می شوند اما در فصل برداشت با چالش جدی بازاریابی و فروش محصولات خود روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهنام سعیدی در پایان نشست شورای تامین هشت شهرستان جنوبی کرمان که با حضور کمیسیون امنیت ملی برگزار شد، گفت: در سفر امروز، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظرفیت های جنوب استان و همچنین تهدیدات حوزه امینی این منطقه را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که در نشست شورای تامین هشت شهرستان را مطرح کردیم، مشکلات کشاورزی در جنوب استان بود چرا که کشاورزان علی رغم زحماتی که متحمل می شوند اما در فصل برداشت با چالش جدی بازاریابی و فروش محصولات خود روبرو هستند.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد بر امنیت تاثیر گذار است، اظهار کرد: هنگامی که کشاورز با چالش عدم فروش محصولات کشاورزی خود مواجه باشد آنگاه این چالش باعث می شود تا با مشکلات اقتصادی مواجه شود که در نتیجه این مهم می تواند بر مسائل امنیتی تاثیر گذار باشد.
سعیدی عنوان کرد: در بازدید هوایی که بر فراز هلیل رود داشتیم اعضای کمیسیون مشاهده کردند که قطره‌ای آب‌ در این رودخانه نیست و این مسئله آنها را بسیار متعجب کرد که چرا رودخانه هلیل رود به این سرنوشت دچار شده است و امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده می شود مشکل هلیل رود حل شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نشست شورای تامین شهرستان های جنوبی کرمان، مسئولان نیز در حوزه های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی مسائل شهرستان های خود را مطرح کردند.

کد خبر 1780814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha